Hoevelaken 2004-2005

Was gisteren ook nog even ter plaatse en heb aldaar nog een paar rondjes gereden met een grijze GSX-R met een rijder met crosshelm en bril.
Het is trouwens best lastig om met die laagstaande zon een goede bocht te rijden. Weet niet meer precies welke bocht het is, maar op de helft van de bocht krijg je ineens vol de zon in je bek en dat maakt het behoorlijk pittig om door de bocht te koekeloeren.
 
Ik volg het topic alleen. Verder ken ik niemand behalve Superkris dan. Heb verder nooit wat gezegd totdat UDO wat zei dat beviel me niet. Ik heb zelf net een maatje verloren dus jah. En dan z'n opmerking er achter aan tja

Ik rij wel vaker langs om te kijken of iemand van jullie zien staan maar nog niemand gezien volgende keer beter.
 
Gelukkig zien de marshalls die figuren ook en worden ze gewoon een groepje lager gezet. Op zich niks mis met mensen die wat langzamer rijden, ik reed vorig jaar ook als mobiele chicane in groep 1 rond, maar ga dan wel in de goede groep zitten, die gasten bij mij in de groep hadden een keer een toertocht gemaakt over Assen en dachten dat dat bedoelt werd met circuit ervaring. Later sprak ik ze nog en ze hadden het heel goed naar hun zin in de langzamere groep. 2 hadden zelfs hun eerste kneedown gemaakt die dag en waren zo trots als een aap.

Dat is ook het leuke aan die dagen, het is leuk voor iedereen, langzaam of supersnel!

Voor September wacht ik het weer af en probeer me laat in te schrijven...8 augustus durfde ik de gok wel te nemen en die zit nu dan ook helemaal vol!


Hmmm dat ligt dan heel erg aan de marshall denk ik?? Ik heb het nog nooit gezien dat er een lager werd gezet, maudie maakte nog wel de mededeling of de minder snelle uit groep 1 wilde gaan (volgens mij een ideetje van onze marshall :] ) maar dat werkte niet echt.

Wat voor tijd rij je ongeveer in 2? Allereerste keer dat ik er was reden we rond in 2:40-45 ofzo :X *O*
 
Hmmm dat ligt dan heel erg aan de marshall denk ik?? Ik heb het nog nooit gezien dat er een lager werd gezet, maudie maakte nog wel de mededeling of de minder snelle uit groep 1 wilde gaan (volgens mij een ideetje van onze marshall :] ) maar dat werkte niet echt.

Wat voor tijd rij je ongeveer in 2? Allereerste keer dat ik er was reden we rond in 2:40-45 ofzo :X *O*

In groep 2 reed ik 2.17.

Ik zeg met vrijrijden altijd maar er is niks te winnen alleen te verliezen. Dat spreekwoord vergeet ik meestal snel als me laptimer de rondetijden weer begint te geven :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Was gisteren ook nog even ter plaatse en heb aldaar nog een paar rondjes gereden met een grijze GSX-R met een rijder met crosshelm en bril.
Het is trouwens best lastig om met die laagstaande zon een goede bocht te rijden. Weet niet meer precies welke bocht het is, maar op de helft van de bocht krijg je ineens vol de zon in je bek en dat maakt het behoorlijk pittig om door de bocht te koekeloeren.
Ik heb dat vaak bij Apeldoorn volgens mij. Maar dat vind ik tegelijkertijd vaak een van de beste bochten omdat die vaak leeg is en geen schade/troep heeft ;)

Volgende keer gewoon erachteraan rijden als we deraf gaan he, had ik eigenlijk wel verwacht van je... Maar je reed door :+
 
Vanavond nog iemand? Kan zometeen als het goed is me soessie weer ophalen. Voor een tandje minder, achter eentje erbij en een nieuwe pilot power waarvan ik wel nieuwsgierig ben hoe dat rijd (reed voorheen altijd pirelli diablo).
 
Ik heb dat vaak bij Apeldoorn volgens mij. Maar dat vind ik tegelijkertijd vaak een van de beste bochten omdat die vaak leeg is en geen schade/troep heeft ;)

Volgende keer gewoon erachteraan rijden als we deraf gaan he, had ik eigenlijk wel verwacht van je... Maar je reed door :+

Euhh, tsja, ik wist niet dat er ook nog geluld werd, ik dacht dat er alleen werd gereden. Ik dat perspectief zou het toch vrij apart zijn wanneer ik je volg als jij lekker naar huis rijdt. Maar volgende keer ben ik wel in voor een babbel!
 
Hmmm dat ligt dan heel erg aan de marshall denk ik?? Ik heb het nog nooit gezien dat er een lager werd gezet, maudie maakte nog wel de mededeling of de minder snelle uit groep 1 wilde gaan (volgens mij een ideetje van onze marshall :] ) maar dat werkte niet echt.

Wat voor tijd rij je ongeveer in 2? Allereerste keer dat ik er was reden we rond in 2:40-45 ofzo :X *O*

Het ligt sowieso heel erg aan de marshall, de onze was goed en die nam die mannen apart na de eerste sessie, op een leuke manier trouwens, echt niet van wegwezen ofzo.
Na de sessie ook goede debriefing met tips and tricks, sommige andere gingen gelijk weer micky's in na de sessie. De onze ging nog een poosje achter me rijden om beter te kunne zien waar er verbetering kon worden gehaald!

Wij reden rond in de 2.20, maar dan heb je elke ronde wel een langzamere waar je langs moet, ik denk dat 2.15 goed haalbaar moet zijn. Groep 3 reed overigens ook rond die 2.20....maar ik vind groep 2 snel zat en je kan toch vrij rijden!
 
Tuurlijk, er is overal wel wat, maar ik heb met die jaymn. geereden in groepsvorm maar daar werd ik niet vrolijk van hoor. Maar misschien heeft hij wel gelijk, al rijdende leert men en ik ben een poos niet mee wezen rijden. Bij deze doe ik het boek dicht,en ik hoop dat we nog eens een flinke toertocht kunnen maken!!!
8-) 8-) 8-)


ja ik hoop ook dat we eens een leuk stukkie kunnen gaan rijden maar dan moet zo'n MONGOOL als jij er niet bij zijn.
ik kots :r op jou UDO je bent niks meer of minder dan een ander maar je doet je voor of dat je motor rijden uitgevonden hebt.
Blijf A.U.B weg en laat je graf kop niet meer zien want ik ben je helemaal zat
*O*
 
Ok dat zijn prima tijden, ik had een stuk sneller ingeschat. Thx voor info, ben aan het kijken of 1 juli nog lukt
 
Net me nieuwe michelin pilot power even aan de tand gevoelt, iedereen is er zo enthousiast over, ik weet niet of ik ze beter vind als me oude Diablo.

De band is minder rond, schaamrandjes rij je er zo vanaf en de feedback is voor me gevoel ook een stuk minder.

Misschien moet ik even wennen.


Verder heb ik me tandwiel verhouding aangepast. voor -1 achter +1. Wat een wereld van verschil, net dat beetje power wat ik miste heb ik nu en ze loopt nog een paar km harder ook :) . Alle toeren worden nu benut. (12.5k rpm @ topspeed. 13k is de begrenzer) en ze pakt veel beter op. Merk nu wel duidelijk dat ik aan de vering toe ben :Y , binnenkort dus rondom hyperpro's :9~



Werd trouwens ook nog langs de kant gezet door een sago bromsnor die vond dat me plaat te ver gebogen was. Toen ik net deed alsof ik niks wist en plaat wou rechtbuiten begon hij pissed te worden en reed hij weg :? :W
 
Laatst bewerkt:
ja ik hoop ook dat we eens een leuk stukkie kunnen gaan rijden maar dan moet zo'n MONGOOL als jij er niet bij zijn.
ik kots :r op jou UDO je bent niks meer of minder dan een ander maar je doet je voor of dat je motor rijden uitgevonden hebt.
Blijf A.U.B weg en laat je graf kop niet meer zien want ik ben je helemaal zat
*O*
Nu ben je te ver gegaan!!! Blijf achterom kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jezus |( Als iedereen nou even niet meer reageerd op bepaalde personen. Sommige mensen doen het er gewoon om ;)
 
Nu ben je te ver gegaan!!! Blijf achterom kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*O* _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- *O*

en dat zeg jij UDO :r :r
jij bent toch de gene die beweert dat sommige mensen hier het iq van een vistick hebben. :N :N :N
Is nou niet helemaal bepaald politiek correct :? :?

Maar ik zeg nog 1 ding tegen jou

GEEN WOORDEN MAAR DADEN
:W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
kunnen we nou kappen met dat gezeik....... wordt er onderhand best moe van, lees je weer een paar regels leuke tekst wordt er ineens een ruzietje beslecht op MF...

Val mij daar ff niet mee lastig...... ik kom hier voor mijn rust hoor :) :)
 
kunnen we nou kappen met dat gezeik....... wordt er onderhand best moe van, lees je weer een paar regels leuke tekst wordt er ineens een ruzietje beslecht op MF...

Val mij daar ff niet mee lastig...... ik kom hier voor mijn rust hoor :) :)


Ja joh, wanneer gaan we weer een keertje rijden, als het nog ff duurt dan ben ik het verleerd.

C Yah
 
Terug
Bovenaan Onderaan