Hoevelaken 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.D.O.

Die hard MF'er
14 okt 2002
972
0
Soesterberg
Wegens succes wordt er dit jaar ook weer een topic geopend voor mensen die op knooppunt hoevelaken rijden of er omheen. Hier kan je met al je vragen, opmerkingen en afspraken trecht!!! :} Maar er is nu al bekend dat de straathonden veel gaan controleren dit jaar, dus we zijn gewaarschuwd!!! :9 Eventuele vangrailen worden verwijderd en de lantaarnpalen worden naar de binnenkant verhuisd, dit klinkt al een uitdaging, maaaaar, hou je koppie erbij, we willen geen ongelukken. Mensen die zich toch geroepen voelen om zich te misdragen (op de weg dan) worden onheroepenlijk uit de groep verbannen. :( Dit klinkt streng maar het is zo!!! Veiligheid voor alles!!! Veel rij plezier allemaal en hou m overeind!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet verder in oude topic, alleen een cijfer wijzigen.
Zoveel geschiedenis in de oude topic '(
 
deze post slaat nergens op maar ik vind die smilie wel cool :P




1907.gif
 
Ik heb uit vertrouwde bronen gehoord dat ze vanaf januari meer gaan controleren op de tankbaan in Soesterberg!!! Damn, daar gaat m,n speeltuin!!! :r

Maar er blijft nog genoeg over!!! :+
 
Laatst bewerkt:
ben ook wel van plan om samen 2 vrienden daar te gaan rijden, maare komen er nog mf-ers uit harderwijk??

grtzz daniel
 
ben ook wel van plan om samen 2 vrienden daar te gaan rijden, maare komen er nog mf-ers uit harderwijk??

grtzz daniel
Nou, dat ligt eraan wanneer? Maar in het voorjaar, als de zon weer langer hoog blijft en het asvalt weer warmer wordt, zijn jullie natuurlijk altijd welkom!!! :] Hoe meer ziel hoe meer vreugd!!! :9



alleen wordt het ook riskanter met zo,n grote groep, maar ja.....
 
Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Maar ik ben het grondig met udo eens, laten we voorzichtig aan doen en oom agent geen reden geven tot het trekken van het bonnenboekje. Eén van de puntjes die we mijns inziens in de toekomst moeten verbeteren is het over de vluchtstrook snel even een paar koekblikken inhalen...

Niet dat ik hier de moraalridder wil gaan spelen, doe het zelf ook zo af en toe. Jullie kennen mijn rijstijl (gematigd sportief O-) ).

Overigens is volgens mij Hoevelaken niet een van de knooppunten die motorvriendelijk gemaakt gaan worden hoor, ik vrees dat die nare lantaarnpalen daar nog wel een paar jaartjes blijven staan. :(
 
nee precies we moeten het gewoon eerst een beetje rustig aan doen, en als het te druk wordt komen we gewoon later trug maar dat komt allemaal goed :}

grtzz daniel
 
jeps ben er ook weer bij het nieuwe jaar...kan niet weg blijfen he...ik hoor jullie in me achtertuin spelen...dan wil ik ook mee doen!..

...dus zullen weer leuke zomer avonden worden! :9~

maar eerst nog in feb met ze alle naar de beurs toch.....??? *D
 
jeps ben er ook weer bij het nieuwe jaar...kan niet weg blijfen he...ik hoor jullie in me achtertuin spelen...dan wil ik ook mee doen!..

...dus zullen weer leuke zomer avonden worden! :9~

maar eerst nog in feb met ze alle naar de beurs toch.....??? *D

Joker is er in het voorjaar ook weer iedere zaterdag daar te vinden met twee motorrijders voor zich uit rondjes aan het rijden dus laat oom agent mij maar controleren mijn leerlingen zullen toch moeten oefenen ;)

GREETZ Joker

PS C ya op de motorbeurs bij de MAG stand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan