Hoevelaken --> KBH deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet gelijk op de kast springen tom, ik bedoelde maar dat je eindelijk weer een keer met een ritje meegaat en dan zul je net zien dat ik er niet bij ben ;)
 
Jeff en Tom
smiley_slapbackhead.gif


Zo effe naar Sander Buren, heb wat last van binnenkant van mijn linkerknie (van mijn Dainese :P )!
Weet al waar het aan ligt en nu mag hij het oplossen op kosten van Ten Kate, klasse service daar!! *O*
 
Jochie en Ukki zijn weer terug! *O*

Zoals ik al beschreven had, heerlijke vakantie geweest, lekker en ECHT tot rust gekomen, zo tot rust dat ik de laatste dagen eigenlijk dingen wou ondernemen en dergelijke, maar om te reizen daar was het te warm, en in de buurt was behalve zuipen zonnen, zwemmen en shoppen niets te doen...

Ben inmiddels wel volledig bijgelezen, gelukkig geen gekke dingen gebeurt ( behalve dat erik voor gaat rijden bij MSL, groep 0.5 :+ ) en verder weinig gemist, al heb ik me wel rotgelachen met teruglezen

ff wat sfeer impressie's

Bakken:
640620935_5_R9_I.jpeg


Zuipen :
640631228_5_iAhD.jpeg


Stappen:
640687868_5_RdWT.jpeg


En weer bakken:
640658502_5_FzfD.jpeg


En waar!... had peg effe mooi gezien... en geregeld ;) Hemelbed op het strand *O* 8-)

640649682_5_gC6p_1.jpeg


640650155_5_mhK9.jpeg


Nog een leuk cadeautje gehad van peg ook *O* :

640631760_5_dhiC.jpeg



Enne... wat nou "halve" surinamer... na een weekje zon gewoon helemaal hoor ;)

640654176_5_2OWm_1.jpeg
 
Goeoeoedenmiddag!

Sterkte aan allen die morgen rijden gaan, hoop echt dat jullie het droog houden!! :Y *O*
Vanochtend weer eens gaan hardlopen na lange tijd, al na 10 minuten had ik het hele Ijsselmeer over me heen gehad, niet echt motiverend! -O-

Even iets anders:

Heeft iedereen zich al aangemeld voor aanstaande zondag, 12 juli, gaan we weer lekker een tochtje doen!
Detox heeft de route gemaakt, hopelijk rijdt hij de goede kant op dit keer! :X

Verzamelen omstreeks 10.00 uur bij de MacDrek in Amersfoort, zelfde als de vorige keer. We zullen dan weer tegen 11.00 uur vertrekken en rijden over de Veluwe een route van ongeveer 140 km. Lunch in Harskamp, bij Otterlo.
Eindpunt is ook hetzelfde als de vorige keer, De Boengerd in Vathorst!!


Heb je nog niet aangemeld en ga je wel mee, laat het even weten! Heb je je wel aangemeld maar heb je je bedacht, ga je schamen, maar laat het even weten!
Aanmelden kan hier maar liever op de KBHhyves!

Nog iemand zin om een groepje voor te rijden?? ;)

[afbeelding]

Mochten jullie nou komen eten ook in de Boengerd laat het me dan ff weten met hoeveel personen, zet ik een tafeltje voor jullie klaar. 0652024377 Alvast bedankt;)
Jorick aka Jaymn

Vroeger;(

full


:P
 
Mochten jullie nou komen eten ook in de Boengerd laat het me dan ff weten met hoeveel personen, zet ik een tafeltje voor jullie klaar. 0652024377 Alvast bedankt;)
Jorick aka Jaymn

Vroeger;(

[afbeelding]

:P

ah ik begrijp hieruit dat je zondag daar moet werken??

zet dan maar alvast een tafel klaar voor badjo dan want ik eindig daar ook met velen :P
 
Avond :w


@ jukkie: wb, ziet er goed uit daar :Y

@ jaymn; hee man, long time no see :W



[me="the_bladerunner"]gaat zo z'n mandje opzoeken....[/me] morgen vroeg op :Y
 
:W avond,

zo me werkavondje zit er ook weer op..... morgen kijker voor de yammie, hoop echt dat het wat word en dat ik hem dan kwijt ben.....
 
ah ik begrijp hieruit dat je zondag daar moet werken??

zet dan maar alvast een tafel klaar voor badjo dan want ik eindig daar ook met velen :P

Sms maar ff met hoeveel, zet ik een tafeltie voor jullie op de eerste rang;)

@bladerunner.. Longggggggg time no see... Net huissie gekocht dus word ff sparen de aankomende 2 jaar;)

Nog eentje dan Redline rider in de binnenbocht :9

full


En nog een filmpie van back in the days...

 
Sms maar ff met hoeveel, zet ik een tafeltie voor jullie op de eerste rang;)

@bladerunner.. Longggggggg time no see... Net huissie gekocht dus word ff sparen de aankomende 2 jaar;)

Nog eentje dan Redline rider in de binnenbocht :9

[afbeelding]

En nog een filmpie van back in the days...

Je rijdt helemaal niet meer?
 
Je rijdt helemaal niet meer?

Nope.. na veeeeeeeeeleeeee boetes en een ingevorderd rijbewijs voor 3 weken was voor mij de lol er wel af. Werkte destijds in utrecht en s`nachts dus kon mn roze papier niet missen. Als ik terug kijk op mijn tijd hoef ik er niet spijtig om te zijn ook, was nou niet echt in het bezit van enige zelfbeheersing dus vroeg of laat had het wel eens heel naar af kunnen lopen misschien..

Hoop met een jaar of 2 weer op te stappen en dan doen we het allemaal net ff anders zeg maar;) Wel bijzonder veel mooi beeld en fotomateriaal over gehouden aan die goede ouwe tijd O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan