Hoevelaken --> KBH deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie foto Bauke!!!

Enne, die koelkast kom ik snel een keer tjekken... als dat schaafijs geregeld is :)

Wel gek, ben alweer thuis van het feestje, het duurde maar tot 23 uur, maar ben gewoon moe van het dansen... is wel ff wennen als je al om half 5 daarmee begint. Wel fijn om gewoon normale tijd naar bed te gaan, gebeurd niet vaak.



Thnx *D


Is goed hoor :Y


Hm jammer, maar was wel gezellig toch :Y
 
klop klop......... heb je nog een groene op de foto staan :P


:W






:Y maar jou geloof ik niet...


[afbeelding]


_O-

Jammer Jaap :+





:}



Zou ik deze foto's origineel mogen ontvangen?
Email: gvd apestaartje home . nl

Bedankt alvast ;)



@ Hedcandy; Thx voor je oplettendheid :} Ik had nooit foto's van mezelf in dit topic gezocht. Alhoewel jullie ok een KB hebben })
Misschien dat ik wel eens kom kijken als de zon schijnt.

@ Soes; :W
Introduceer mij dan ff op dat blad t.z.t. :P
 
Ja gaan jullie maar allemaal slapen...

Post ik nog wel ff een piccie van vroegahh op de tankbaan

full


:P

Donderdag jullie nog wel buiten zien zitten maar geen tijd gehad ff hallo te zeggen. Vandaag wel weer 2 mfers aant diner gehad, zal geen namen noemen maar ze rijden 2 honda`s ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W

Weersvoorspelling voor morgen............

Zondag overdag is er veel bewolking en valt er van tijd tot tijd regen. In de loop van de dag kan de neerslag een buiig karakter krijgen met een kleine kans op onweer en windstoten. In de middag en avond kan het van het westen uit wat opklaren maar is er dan nog kans op een bui.

Oftewel, Appie gaat wat anders plannen want morgen een tocht rijden zie ik niet gebeuren helaas :N

Vandaag de R6 naar John brengen, lekke voorvorkpoot moet wel gemaakt worden voordat er ongelukken gebeuren.
 
Goeiemorgen! :W

Post ik nog wel ff een piccie van vroegahh op de tankbaan

[afbeelding]

:P

Donderdag jullie nog wel buiten zien zitten maar geen tijd gehad ff hallo te zeggen. Vandaag wel weer 2 mfers aant diner gehad, zal geen namen noemen maar ze rijden 2 honda`s ;)


Nou, hè hè.....meld je je eindelijk maar, stiekeme meelezer(t) :P ;)

Lief dat je geen namen noemt...maar ik had zelf al geroepen dat we bij jullie gingen eten hoor ;) 't Was weer lekker, Kokkie Jos had goed z'n best gedaan :Y

Vond 't wel grappig dat je wist te vertellen over die rit van morgen en dat we ook weer bij jullie zouden eindigen. Zo zie je maar, je vergeet soms dat het een openbaar forum is hier _O-



Nice poserpiccie..... :} Gaat 't alweer kriebelen?
Je hebt nu toch geen motor meer als ik 't goed onthouden heb?
 
Laatst bewerkt:
Donderdag jullie nog wel buiten zien zitten maar geen tijd gehad ff hallo te zeggen. Vandaag wel weer 2 mfers aant diner gehad, zal geen namen noemen maar ze rijden 2 honda`s ;)

En ik nog wel met plaksnor, pruik en zonnenbril aangeschoven B|

Wanneer ga je nou zelf weer brommertrijden, want alleen brommertrijders bedienen knap je ook niet van op :?
 
Goedemorgen :W

Weersvoorspelling voor morgen............

Zondag overdag is er veel bewolking en valt er van tijd tot tijd regen. In de loop van de dag kan de neerslag een buiig karakter krijgen met een kleine kans op onweer en windstoten. In de middag en avond kan het van het westen uit wat opklaren maar is er dan nog kans op een bui.

Oftewel, Appie gaat wat anders plannen want morgen een tocht rijden zie ik niet gebeuren helaas :N

Vandaag de R6 naar John brengen, lekke voorvorkpoot moet wel gemaakt worden voordat er ongelukken gebeuren.



Wordt 'm hier ook niet denk ik...

Blade staat er nog steeds zo bij als toen hij van de kar afkwam woensdag... nog niet aan ombouwen toegekomen...misschien vanavond nog...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan