Hoevelaken --> KBH deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Melding van de dag;

KBH im Eifel staat op de KBH Hyve *O*

Starring Erich, der DB fanatiker :Y


De uitzending van "der Spiegel" staat gewoon op Youtube, was alleen ff zoeken _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Melding van de dag;

KBH im Eifel staat op de KBH Hyve *O*

Starring Erich, der DB fanatiker :Y


De uitzending van "der Spiegel" staat gewoon op Youtube, was alleen ff zoeken _O-

[afbeelding]
_O- Geweldig, die Erik is een geboren acteur... :Y
Morning! :W

Stilletjes hier...

Over een week etentje, ik heb er nu al zin in, gezellig!
Heb er ook ontzettend veel zin in, gezellig, weet alleen niet wat ik aan ga trekken :P
 
_O- Jaaaaaaaaaaaaa ik stel voor dat alle mannelijke KBH'ers zo'n zelfde outfit aantrekken (die onderste dan hè....) !!! *O*
 
:W

van een ander topic _O-

Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door, voor ons en de criminelen wegen, te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

* Koos schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven
 
Zo, pannetje met stoofvlees staat hier te pruttelen, vind 't echt weer voor hutspot met stoofvlees.

(Niet echt motorgerelateerd, maar helpt 't dat ik de motoren hier wel in de keuken heb staan? :+ )
 
Zo leuk, we hebben net als verrassing voor de buren hun tuin even een winterklaar-beurtje gegeven. Even de tegels schoongemaakt met de hogedrukreiniger, onkruid weggehaald.
Tuin ziet er weer picobello uit.

Met buufje zelf gaat het trouwens matig, blijkt toch wel een hele zware operatie te zijn.
Ziet er niet naar uit dat ze morgen al naar huis mag, zoals ze in eerste instantie zeiden.
De dokter was trouwens voorzichtig optimisch over wat ie had verwijderd. Maar goed, over ruim een week horen ze pas officieel of het goed- of kwaadaardig is.

't Is allemaal wat, hè....en je gunt het niemand, maar hun helemaal niet, zijn zulke lieve en gezellige buren.
 
middag :)
wie heeft er nog meer een uitnodiging voor Ten Kate voor de 12 gehad en gaat daar ook daadwerkelijk heen?
 
Toppie :j

Ik heb vanmiddag bijna 3 uur non-stop in de rolstoel gezeten dus er is misschien hoop voor volgende week :Y

F&S en Detox kwamen ook nog gezellig langs :)

Goedenavond allen :W

*O* *O* Helemaal goed Appie!! Alles positief blijven bekijken, zo zie je maar. 3 uur zeg, dat is al weer een hele vooruitgang :}
Je kan trots op je zelf zijn hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan