Hoevelaken --> KBH deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee maar bij gebrek aan betere foto's
ik ik zal proberen die stopjes te vermijden, voorlopig zit de garmin er nog niet op moet nog de juiste plaats vinden :)

In het balhoofd met een Ram-mount steun :Y

full


Ik heb daar een behoorlijk poosje over lopen nadenken en zoeken, maar dit is voor de Blade de mooiste oplossing.
 
Zo , de OP ook ff aangepast aan de kerstsfeer :)

En voor degene die niet op de eerste pagina willen kijken, zo dus :

2hmj339.jpg


Thnx to sloopkogel...
 
_O-
@sloopkogel :} erg leuk
:^

ow ennuh moggel @ all :X

vanmorgen om kwart voor 7 wakker. heb nu 4 wekkers ipv 3 want het zoontje van me buren begint ook steeds harder te brullen.

dus mocht ik later nog kinderen krijgen ik heb alvast wat geoeffend _O-
 
Morning! :W

Zo, hè hè.....net op 't werk aangekomen. Moest ff terugkomen bij de internist ivm uitslag van dat maagonderzoek dat ik drie weken geleden heb gehad.

@Jochie, goeie actie die gesoepte groepsfoto, echt lachen! :}
 
Laatst bewerkt:
nog ff over de OP opschonen, heb een lijstje gemaakt met wie er al langere tijd niet meer gereageerd hebben/ niet actief zijn.

Partners van actieve leden blijven er wel in staan ...

De mensen die er mijns inziens uitkunnen zijn :

Nickname: Laatste reactie in :
cbrtweety deel 49
jaymn deel 45
HugoBoss Deel 34
Joegst Deel 24

De mensen waarover ik twijfel om ze eruit te halen :

Nickname: Laatste reactie in :
Gewoon jelle Deel 43
Ghost Deel 49
Jinx Deel 45

Jelle is hier al geruime tijd niet meer geweest, maar dat zal zo zijn redenen hebben, daarom twijfel ik.

Ghost komt hier bewust niet meer, maar spreekt nog wel veel mensen van hier heb ik begrepen.

Jinx is ook erg druk heb ik een tijdje terug begrepen, en meegeweest met een aantal uitjes.

Andere mensen die hier een mening over hebben ?

Thnx
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!
 
Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!
goed bericht
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!

Top nieuws!

Nu jouw gezondheid nog wat verbeteren en ook jullie kunnen positief 2010 in :)
 
Rest van de foto's staat trouwens ook in de OP , ga hem vanmiddag drastischer aanpassen!

Mensen nog tips en op of aanmerkingen?
 
Top nieuws!

Nu jouw gezondheid nog wat verbeteren en ook jullie kunnen positief 2010 in :)

Ja, ik heb gister bloed laten prikken, als het goed is heb ik morgen de uitslag. Huisarts had 13 dagen geleden gezegd dat ik nog 10 dagen zoet was en dat we dan bloed zouden prikken omdat het dan abnormaal zou worden. Nou de klachten waren nog niet weg, ben weer vreselijk aan het hoesten, heb dus ook weer een ontsteking aan mijn luchtwegen :(
Huisarts zei gewoon, ziek het nog maar 2 weken uit en dan gaan we wel eens bloed prikken. Nou je raad het wel, daar ging ik dus niet mee akkoord.

Ben ook bij de apotheek geweest om eens een middeltje te halen om de weerstand op te bouwen. Weerstand is echt 0,0, ben echt alleen maar aan het bestrijden en niet aan het opbouwen.
Hoop nu, met een hele apotheek hier op tafel, dat het nu een beetje beter gaat worden :Y
Hoop dat als mijn weerstand weer een beetje op peil is dat ik dan van alle andere klachten af kom!
 
Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!


Wat een fantastische uitslag! *O*
Was ons beider voorgevoel toch juist, hè... ;)
Ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat, ook met Jeugdzorg, de prutsers....
Heeft de Raad trouwens nog iets gedaan met jullie vraag om persoonlijke begeleiding vanuit die instantie die jullie zelf hadden aangegeven?

Ja, ik heb gister bloed laten prikken, als het goed is heb ik morgen de uitslag. Huisarts had 13 dagen geleden gezegd dat ik nog 10 dagen zoet was en dat we dan bloed zouden prikken omdat het dan abnormaal zou worden. Nou de klachten waren nog niet weg, ben weer vreselijk aan het hoesten, heb dus ook weer een ontsteking aan mijn luchtwegen :(
Huisarts zei gewoon, ziek het nog maar 2 weken uit en dan gaan we wel eens bloed prikken. Nou je raad het wel, daar ging ik dus niet mee akkoord.

Ben ook bij de apotheek geweest om eens een middeltje te halen om de weerstand op te bouwen. Weerstand is echt 0,0, ben echt alleen maar aan het bestrijden en niet aan het opbouwen.
Hoop nu, met een hele apotheek hier op tafel, dat het nu een beetje beter gaat worden :Y
Hoop dat als mijn weerstand weer een beetje op peil is dat ik dan van alle andere klachten af kom!

Good for you! :}
Goed dat je zo assertief geweest bent, want het duurt nu al met al wel heel lang..... Wat kunnen huisartsen dan toch een assholes zijn (excusez, maar ik ben over de mijn ook zó slecht te spreken). Hoop dat er iets uit je bloedonderzoek komt en of daarmee dan ook kan worden gezorgd dat je je snel beter gaat voelen!
 
nog ff over de OP opschonen, heb een lijstje gemaakt met wie er al langere tijd niet meer gereageerd hebben/ niet actief zijn.

Partners van actieve leden blijven er wel in staan ...

De mensen die er mijns inziens uitkunnen zijn :

Nickname: Laatste reactie in :
cbrtweety deel 49
jaymn deel 45
HugoBoss Deel 34
Joegst Deel 24

De mensen waarover ik twijfel om ze eruit te halen :

Nickname: Laatste reactie in :
Gewoon jelle Deel 43
Ghost Deel 49
Jinx Deel 45

Jelle is hier al geruime tijd niet meer geweest, maar dat zal zo zijn redenen hebben, daarom twijfel ik.

Ghost komt hier bewust niet meer, maar spreekt nog wel veel mensen van hier heb ik begrepen.

Jinx is ook erg druk heb ik een tijdje terug begrepen, en meegeweest met een aantal uitjes.

Andere mensen die hier een mening over hebben ?

Thnx


Gooi d'r allemaal maar uit wat mij betreft.

Die eerste 4 hebben er zelf bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
(Jaymn is die jongen van De Boengerd, maar heeft geen motor.....en Hugo rijdt momenteel ook niet meer en weet niet of ie nog terugkomt. Van Joegst heb ik nooit een reactie gekregen toen ik 'm via Hyves benaderde of ie nog lid wilde blijven van de KBH Hyve, dus daar heb ik 'm ook al verwijderd. Waar Tweety is gebleven geen idee, 't was me niet eens opgevallen dat ie niet meer kwam eigenlijk :$ )

En v.w.b. die laatste 3;
Ghost heeft er ook bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
Jelle in feite ook; die is namelijk gewoon druk met z'n leventje, z'n nieuwe vriendin (ja ja) en op de allerlaatste plaats met motoren en motorvriendjes.
Jinx...tja, daar kan ik weinig meer over zeggen dan dat we hem hier inderdaad zelden zien. Is er wel meestal bij als er iets leuks te doen is, maar dat is meestal via Jeffrey....laat die maar staan wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Gooi d'r allemaal maar uit wat mij betreft.

Die eerste 4 hebben er zelf bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
(Jaymn is die jongen van De Boengerd, maar heeft geen motor.....en Hugo rijdt momenteel ook niet meer en weet niet of ie nog terugkomt. Van Joegst heb ik nooit een reactie gekregen toen ik 'm via Hyves benaderde of ie nog lid wilde blijven van de KBH Hyve, dus daar heb ik 'm ook al verwijderd. Waar Tweety is gebleven geen idee, 't was me niet eens opgevallen dat ie niet meer kwam eigenlijk :$ )

En v.w.b. die laatste 3;
Ghost heeft er ook bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
Jelle in feite ook; die is namelijk gewoon druk met z'n leventje, z'n nieuwe vriendin (ja ja) en op de allerlaatste plaats met motoren en motorvriendjes.
Jinx...tja, daar kan ik weinig meer over zeggen dan dat we hem hier inderdaad zelden zien. Is er wel meestal bij als er iets leuks te doen is, maar dat is meestal via Jeffrey....laat die maar staan wat mij betreft.

Zo dacht ik er ook over :Y

Maarre w8 nog ff op wat andere reactie, en dan rond een uurtje of 3 ga ik alles eruit slopen :Y
 
Wat een fantastische uitslag! *O*
Was ons beider voorgevoel toch juist, hè... ;)
Ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat, ook met Jeugdzorg, de prutsers....
Heeft de Raad trouwens nog iets gedaan met jullie vraag om persoonlijke begeleiding vanuit die instantie die jullie zelf hadden aangegeven?Good for you! :}
Goed dat je zo assertief geweest bent, want het duurt nu al met al wel heel lang..... Wat kunnen huisartsen dan toch een assholes zijn (excusez, maar ik ben over de mijn ook zó slecht te spreken). Hoop dat er iets uit je bloedonderzoek komt en of daarmee dan ook kan worden gezorgd dat je je snel beter gaat voelen!

Die instantie was niet nodig. Jeugdzorg blijft gewoon het aanspreekpunt voor mijn ex, dus zijn probleem is hiermee in ieder geval opgelost, het ging hem er alleen maar om dat hij altijd iemand kan benaderen indien nodig. :Y

En dat bloedonderzoek, we wachten het wel af. Ik ga er nu maar even vanuit dat het door mijn weerstand komt dat ik niet opknap en dat ik wel steeds een nieuwe klacht krijg. Als je afweersysteem het niet doet dan lijkt het me nu heel logisch dat ik me zo blijf voelen.
Ik heb een pot echinaforce gehaald en neem de maximale hoeveelheid in per dag. Hoop dat het werkt!
 
@ Pentito

Gefeliciteerd met de goeie uitslag enne de andere kant beterschap en hopelijk ben je er snel vanaf.

Ohja goeiemiddag :W
zo nu klaar maken om naar me werk te gaan
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z

Jochie, die file kan niet UR z'n werk zijn, hij gaat hooguit over de avondspits, hij slaapt tot 16.00 uur :Y

Appie, als je nou de hele dag door kan snurken, wat doe je dan nu al uit je bed :?
Ik wil nog wel ff een uurtje terug naar m'n mandje :/

ik was niet wakker maar karma doet zijn werk wel *O*
 
Morning! :W

Zo, hè hè.....net op 't werk aangekomen. Moest ff terugkomen bij de internist ivm uitslag van dat maagonderzoek dat ik drie weken geleden heb gehad.

@Jochie, goeie actie die gesoepte groepsfoto, echt lachen! :}

en? goed nieuws/slecht nieuws?

Mogguh :W


Volgens mij net UR gespot op z'n brommert in Hoevelaken...

zou goed kunnen kloppen ja! :W

Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!

Mooi zo! :)
 
Goedemorgen allen!!

Voor degene die het een beetje gevolgd hebben en voor degene die geinteresseerd zijn:
De Raad voor de Kinderbescherming heeft het onderzoek afgesloten. Er komt geen onder toezichtstelling en ook geen verplichte behandeling. Dit omdat niks en niemand de te nemen stappen inzake de behandeling van Joey tegenwerkt en een onder toezichtstelling heeft in deze geen toegevoegde waarde omdat alles loopt. Het rapport wordt dus niks mee gedaan, alleen gearchiveerd.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, jeugdzorg waarschijnlijk minder ;) *O* *O* *O*

Al met al zo aan het eind van het jaar toch nog een goed bericht!
full

high five girlllllllllllllllllllllllllllllllllll :j

jij bent zijn moeder punt........... ;) je hebt ze een poepie laten ruiken, ze kunnen er niet altijd mee wegkomen...godzijdank
full
 
Gooi d'r allemaal maar uit wat mij betreft.

Die eerste 4 hebben er zelf bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
(Jaymn is die jongen van De Boengerd, maar heeft geen motor.....en Hugo rijdt momenteel ook niet meer en weet niet of ie nog terugkomt. Van Joegst heb ik nooit een reactie gekregen toen ik 'm via Hyves benaderde of ie nog lid wilde blijven van de KBH Hyve, dus daar heb ik 'm ook al verwijderd. Waar Tweety is gebleven geen idee, 't was me niet eens opgevallen dat ie niet meer kwam eigenlijk :$ )

En v.w.b. die laatste 3;
Ghost heeft er ook bewust voor gekozen om hier niet meer te komen.
Jelle in feite ook; die is namelijk gewoon druk met z'n leventje, z'n nieuwe vriendin (ja ja) en op de allerlaatste plaats met motoren en motorvriendjes.
Jinx...tja, daar kan ik weinig meer over zeggen dan dat we hem hier inderdaad zelden zien. Is er wel meestal bij als er iets leuks te doen is, maar dat is meestal via Jeffrey....laat die maar staan wat mij betreft.
:^

dit scheelt mij een hoop typewerk.

er word wel verlangd vanuit eigen initiatief dat je wel een beetje bij blijft. couldn't say it better *D

@pentito: mooi nieuws zeg en zoals goof al zegt nu je eigen gezondheid nog ff op peil krijgen dan kunnen jullie gezond 2010 in *O*

hmmmz krijg de indruk dat hoe meer we het einde van 2009 naderen hoe meer er opgelost word kwa problemen of wrijvingen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan