Hoevelaken --> KBH deel 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen all,

zie dat de BBQ ingepland staat op de vrijdag nice :}
Nu hopen op goed weer *O*je werd aangehouden door de brandweer :?

:P

Ik ben overigens de carbagerun aan het volgen want die rijden deze week de 2011 editie, echt crazy shit vond het ook wel wat voor jou ;)
Ze zuipen een hele hoop doen de meest gekke dingen en moeten regelmatig sluiten......
volgens mij is het dan wel wat voor nog meer kbh'ers :+
Ze gaan er 2 houden in 2012 een richting het zuiden en een richting oost europa.

brandweer bestrijdt branden, politie bestrijdt de gene die het aansteekt ;)

ik wil ook zeker weten nog wel is meedoen aan zoiets of alternatieve dakar. lijkt mij geweldig!
 
Vanmiddag twee keer gespot: Jeffrey. :]
Om 13.55 uur tussen rotonde Berencamperweg-Vetkamp en de verkeerlichten linksaf 'richting JvdB'. Jij stond daar te wachten toen ik je voorbijreed (in 't autootje).
Om 14.00 uur zag ik je weer bij de rotonde op de Arkemheenweg, bij de Bunschoterweg; ik reed op de A-28.
Ik heb nog even op je "gewacht" om te zien of ik je bij de oprit Nijkerk nog een keer zou zien (3e x trakteren :P ), maar nee ... ;)
 
Vanmiddag twee keer gespot: Jeffrey. :]
Om 13.55 uur tussen rotonde Berencamperweg-Vetkamp en de verkeerlichten linksaf 'richting JvdB'. Jij stond daar te wachten toen ik je voorbijreed (in 't autootje).
Om 14.00 uur zag ik je weer bij de rotonde op de Arkemheenweg, bij de Bunschoterweg; ik reed op de A-28.
Ik heb nog even op je "gewacht" om te zien of ik je bij de oprit Nijkerk nog een keer zou zien (3e x trakteren :P ), maar nee ... ;)

niet teruggespot -O-

wel lekker gereden, 170km, achterbandje is wel op aan het raken. toch paar keer glijertje gehad :P
 
prettige vakantie ga je de zon nog opzoeken ?
Neuh, ik hoop dat de zon mij opzoekt. Aanstaand weekend even verhuizen, dan even 1,5 weekje niksen, weekje met een overdosis (mannetje/vrouwtje of 150a200 geloof ik) pubers overleven op een sportvakantie (voor hun dan, ik alleen in de keuken ;) ) nog een weekje vrij en dan maar weer eens iets nuttigs gaan doen. *O*
 
Neuh, ik hoop dat de zon mij opzoekt. Aanstaand weekend even verhuizen, dan even 1,5 weekje niksen, weekje met een overdosis (mannetje/vrouwtje of 150a200 geloof ik) pubers overleven op een sportvakantie (voor hun dan, ik alleen in de keuken ;) ) nog een weekje vrij en dan maar weer eens iets nuttigs gaan doen. *O*
respect en succes 8-)
 
Hi everyone,

pokeravondje was gezellig gister, moeten we vaker doen :Y
Maar dan een gemengde finale en niet allen de dames in de finale :+


Toch niet weer gevallen, hoop ik? ;)



Goedemorgen! :W

Goedemorgen :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan