hoevelaken vervolg

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
was een beetje laat met mijn reactie voor zondag 4 aug maar ik heb nog een weekje vakantie en als de weergoden meehelpen, heb ik wel zin in 5,6,7,8,9, aug s'avonds vanaf een uur of 19.00 ????????

interesse ??????

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/4887/dd7ddc83d213a3fec5dad21bd7daf42c (r7.jpg)​
 
intresse altijd!
Maar of ik dan tijd heb om te rijden weet ik nu nog niet.
Laat het hier maar weten als je gaat, dan kan ik zien of ik dan ff tijd vrij kan maken. :)
 
Jij bent dan neem ik aan te herkennen op:

full


:) :)

Maar helaas zal ik er niet zijn. :)
 
Ik kom van de week wel een paar keer langs (ps probleem met achter gezwabber is opgelost... dus heb er weer zin in..)
 
Blunder van de eeuw, had maar 2.4 bar in achterband i.p.v 2.9 bar |( |( (volgens mij automatisch de bandenspanning van de CB-1 aangehouden |( |( )
 
Blunder van de eeuw, had maar 2.4 bar in achterband i.p.v 2.9 bar |( |( (volgens mij automatisch de bandenspanning van de CB-1 aangehouden |( |( )
bij mij zit er maar 2,5 in achter en voor 2,3
en het stuurt prima en ook heeft het genoeg grip :]
ze slijten wel wat harder maar dat maakt niet uit
grip is alles :}

met vr gr svpeter
 
BT-010 met deze bandenspanning, dan wordt t een dure hobby, ze slijten als een gek

Echt niet normaal meer, maar durfde met de bandenspanning echt niet lekker door de bocht, was echt waardeloos....
 
eeeeeehhhhhh ff slecht nieuws heb een andere FZR 600 naar de filistijnen gereden op hoevelaken vandaag )-: zelf heb ik niks en mijn eigen motor is morgen (maandag) weer klaar van reparatie maar ik moet nog wel ff babbelen met de motorzaak wiens leenmotor ik dus kapotgereden heb )-:
maar ik ben wel weer van de partij hoor !!!!!!!!!!
ik zie het wel er gaat waarschijnlijk ook een ducje SS 600 mee leuk voor de Vtwin suckers
 
eeeeeehhhhhh ff slecht nieuws heb een andere FZR 600 naar de filistijnen gereden op hoevelaken vandaag )-: zelf heb ik niks en mijn eigen motor is morgen (maandag) weer klaar van reparatie maar ik moet nog wel ff babbelen met de motorzaak wiens leenmotor ik dus kapotgereden heb )-:
Blij dat je zelf nix hebt, maar leuk gedaan...zullen ze blij mee zijn. Hoop wel dat hij all-risk was, want vaak is dat niet zo en wordt schade op de lener verhaald.
 
was dus niet all risk )-: en de onderkant van mijn combi is nu in reparatie dus deze week geen leer/sliders op mijn benen )-: fuck!!!!
maar het weer is ook fuck dus dat scheelt weer

de mazzel
 
Ik ben tot an mn kutje toe natgeregend....ikke brommer inmekaar geklooid, super mooi, ik naar hoevelaken rijde, en bij utrecht omgekeerd.....alles maar dan ook alles was zeikes...stortbui niet normaal...lag gewoon 5cm water op de weg....en dan kan ik vertellen dat supercorsa's aardig aquaplanne :P
 
Als het deze week nog een keer lekker weer is kom ik zeker een keer, heb een weekje vrij....

En die knie lukt ook nog steeds niet dus dan kunnen jullie me helpen :9~
 
Ik kijk nu al bijna anderhalve maand met jaloerse ogen naar al jullie topics. Als vanmiddag alles goed gaat bij de keuring, en ik kan mijn kenteken met spoed aanvragen, dan ga ik ook terroriseren. Zal je zien dat ik dinsdag de 13de wel het kenteken binnen heb, maar de verzekering het geld nog niet heeft gestort |( . Fingers crossed *D
 
Whoohaaaa... hier schijnt al meer dan 1 uur de zon, duzzzzz als t zo blijft ben ik vanavond wel even op hoevelaken te vinden.....

Wie volgt????
 
IK HEB GEEN BROEK/LEER/SLIDERS boehoehoehoehoehoehoehoehoe

vrijdag avond misschien als mijn broek klaar is
 
Ik ben er net even geweest, maar het was erg rustig. Jammer genoeg was het er niet helemaal droog. Toch nog wel even een paar leuke rondjes gemaakt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan