hoevelaken?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Waren er vandaag nog mensen van MF op klaverblad Hoevelaken ? Reed er met de auto langs (ja, foei), en zag aan de andere kant van de snelweg een motor over het klaverblad een kneedown maken en onder het viaduct een stel motorrijders staan..... anyone from here?! ;)
 
Ik geloof dat ik Gertjan (van dit forum dus) ook nog heb gezien.
Was in idergeval iemand met een zilver/grijze Suzuki RF en een blauw Revit pak.
 
De motor staat nog niet bij m'n huis (eerst moet de nachtvorst voorbij zijn :( ) daarom zie/hoor je me niet in de buurt met m'n motor.

Heb toch al weer aardig wat gereden dit jaar hoor :)
 
De motor staat nog niet bij m'n huis (eerst moet de nachtvorst voorbij zijn :( ) daarom zie/hoor je me niet in de buurt met m'n motor.

Heb toch al weer aardig wat gereden dit jaar hoor :)

Zet die motor bij je huis man! Zeiltje erover heen en klaar is kees. Mijn fiets staat toch ook altijd onder een zeil? Gaat prima, zelfs met vorst :) En al m'n volgende motoren zullen zo lang ik hier woon ook gewoon onder een zeil staan.
 
nee joh da's te snel voor mij :P ,ik reed zaterdag op mijn CB 750 ,en die motor durft platter als ik nu nog durf + er zitten tour banden onder (ME55a )
Je gaat toch al aardig plat op die lesmotor met toerbandjes hoor... }) :P ;)

[me]Muis heeft gelest op een CB 750 sevenfifty, alleen die was niet grijs maar rood...[/me]

Worden de volgende bandjes sportbanden? Heb de indruk dat je de smaak wel te pakken hebt... Ging afgelopen weekend toch al aardig lekker rond op Hoevelaken... :]
 
ik haalde nog een blauwe R1 in.. eind van de middag, kan me niet voorstellen dat jij dat was ;)
 
banden keus blijft nog moeilijk ,de motor gebruik ik ook voor woon-werk verkeer en daar zitten maar weinig bochten in -A6 af A1 op -en de A1 af ring amsterdam op .Het middenstuk slijt dus naar verhouding veel meer dan de zijkant.In de polder zijn maar weinig bochten dus voordat ik op een klaverblaadje zit ofzo heb ik er al weer wat kilometers opzitten :] .
Hebben ze geen dual-compount bandjes voor een CB750?
Die hebben op het loopvlak een hardere compount dan op de zijkanten.
 
Ik ben er zaterdag even geweest. Maar er waren vrij weinig motorrijders te bekennen. Op de weg er naar toe kwam ik wel allemaal motoren tegen (oa. een R6 in gezelschap van en fazer, is dat niet iemand van het forum?). Ik dacht nog "shit daar gaat het hele motorforumnu kan ik in mij eentje haan Hoevelaken" Gelukkig was er een lesmotor om me gezelschap te houden. :+
 
Ik was er zondag ook even met o.a. TurboTeunis, HElske en @rno. Als ik je niet gegroet heb, dan bij deze Gertjan
wave.gif
 
Er was trouwens ook iemand op een GSX-R die een auto die al binnendoor werd ingehaald door een RS250 op hetzelfde moment buitenom inhaalde. Iemand van hier met problemen in zijn hoofd :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan