Hoezo, een schroef in je band?

als jij langer dan 100 klikjes gaat rijden wordt hij heet en klapt omdat lucht uitzet kompleet uit elkaar

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]


je kan hem verkopen aan een burner
 
Volgens mij zit/zat de schroef gewoon door het rubber heen, en niet door het karkas. 'k zou persoonlijk gewoon lekker doortuffen met die band. Je kunt het ook te gek maken met vervangen van banden.

Hoe dit gebeurd is? Je voorwiel heeft een schroef geraakt, die is opgesprongen en gaan tollen, en vervolgens heeft-ie je achterband gespiest. Zoiets denk ik.
 
ik snap je heel goed student motor niet veel geld dan is een nieuwe band kopen duur.

maar wat nu als je onder weg rijd en door dat het een zwakke punt is geworden kopt ploft of er een stuk rubber wordt uitgeslagen.

is je leven het dan waard om dan te kiezen tussen ongeveer 160 a 170 euro of misschien een ziekenhuis bezoek een total loss motor.

je contact tussen jou en het weg dek is dat kleine stukje rubber.

dropkick heeft mogen ondervinden wat er gebeurd als jee klapband hebt op de snelweg

enne kom ook is kijken bij het NTV en hawk topic bij naked bikes
 
Zo te zien een BT45'er, rustig blijven rijden naar het dichtsbijzijnde parkeerterrein.
Remmen met de voorrem en zo veel mogelijk gas geven (de zg. burn-out) *D
Weer voorzichtig terug naar huis rijden en een niewe band bestellen.

Dat zou ik doen als me dit zou overkomen, heb ik iig nog een mooie witte rookwolk van dat geld.
Voor €134,- (bt45r 150/70-17) ga ik m'n leven niet wagen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan