Hoezo, een schroef in je band?

Soorce

MF'er
25 dec 2001
161
2
Sterksel
Dit is een hele mooie...

full


vooral, omdat ie ook nog NIET lek blijkt te zijn.

Maar; hoe krijg je dat nou zo voor elkaar??? :?









"Let er bij deze methode ook op dat het vinkje bij 'Eerst een preview laten zien.' uit staat, want anders werkt het niet."

ahum. |( had ik dus niet.
plaatje nu maar in profiel gezet.
 
Laatst bewerkt:
hij gaat lekker...eerst een lege, vervolgens nog een...nu dan MET plaatje???

(sorry girls&guys)

full
 
piccie doet het inmiddels. Tja, tis wel kunstig dattie niet lek is. Maar misschien issie dat zometeen wel als je hem eruit trekt.
Zonde.
 
als je dr een prijs mee kan winnen lukt het je niet.
Maargoed, bandeplaksetje dr bij en klaar :+
 
gelukkig niet mijn motor....

schroef is er inmiddels uit en dus nog niet lek. Mazzel bij pech?
 
ik zou um mooi laten zitten,en gauw een allrisk en levensverzekering afsluiten :P
 
waarschijnlijk heeft hij er zelf spul op gedaan om te kijken of die lek was doordat er dan bubbeltjes ontstaan of zo... die er in dit geval dan niet waren...

edit: het lijkt me namelijk ook sterk dat vocht omhoogloopt ;)
 
Volgens mij is ie echt wel lek. Kijk eens naar dat vocht wat er allemaal uitloopt, eh lekt dus.

hmmz wa een opmerking zijn da mede mfers |( |(
maarjah ik heb het ookweleens gehad gewoon een super grote spijker derin maarjah wel heel blijven :) en dan toch maar eerst band helemaal kaal rijden en danpas vervangen he duz op den duur met blokkerend achterwiel en spijker op de grond
VONKEN }) maarjah
 
Leuke reacties allemaal, maar nou weet ik nog niet of het slim is om ermee te rijden... kan iemand daar iets over kwijt? De schroef zat er dus helemaal op het randje door, die is eruit geschroefd en er is effe mee gereden, geen lucht eruit nog. Dus niet lek.
Maar doet zo'n in-uit geschroef iets ergs met de structuur van de band of is die buitenste rand rubber dik genoeg om het niks uit te laten maken?

Er zit nog zat profiel op dus deze studente wil er wel mee blijven rijden, behalve als iemand met banden-verstand echt zegt dat dit geen goed idee is. Iemand nog een nuttige opinion??

P.S. het wondvocht heet afwasmiddel (en was nog slijmerig groen ook).
 
Leuke reacties allemaal, maar nou weet ik nog niet of het slim is om ermee te rijden... kan iemand daar iets over kwijt? De schroef zat er dus helemaal op het randje door, die is eruit geschroefd en er is effe mee gereden, geen lucht eruit nog. Dus niet lek.
Maar doet zo'n in-uit geschroef iets ergs met de structuur van de band of is die buitenste rand rubber dik genoeg om het niks uit te laten maken?

Er zit nog zat profiel op dus deze studente wil er wel mee blijven rijden, behalve als iemand met banden-verstand echt zegt dat dit geen goed idee is. Iemand nog een nuttige opinion??

P.S. het wondvocht heet afwasmiddel (en was nog slijmerig groen ook).

Dreft dus :)

als het binnenste harde laag (kom ff niet op het woord) niet beschadigd is, is het verder geen probleem om er mee door te rijden, is deze wel beschadigd dan zou ik hem vervangen!

Maar om hier achter te komen... Geen idee :?
 
Leuke reacties allemaal, maar nou weet ik nog niet of het slim is om ermee te rijden... kan iemand daar iets over kwijt? De schroef zat er dus helemaal op het randje door, die is eruit geschroefd en er is effe mee gereden, geen lucht eruit nog. Dus niet lek.
Maar doet zo'n in-uit geschroef iets ergs met de structuur van de band of is die buitenste rand rubber dik genoeg om het niks uit te laten maken?

Er zit nog zat profiel op dus deze studente wil er wel mee blijven rijden, behalve als iemand met banden-verstand echt zegt dat dit geen goed idee is. Iemand nog een nuttige opinion??

P.S. het wondvocht heet afwasmiddel (en was nog slijmerig groen ook).

He Judy! Dus jij hebt op deze wonderbaarlijke manier een spijker in jouw band gekregen. Moet je toch eens uitleggen hoe dat nou gebeurt is, want het ziet er nogal onbegrijpelijk uit eigenlijk.
 
Dreft dus :)

als het binnenste harde laag (kom ff niet op het woord) niet beschadigd is, is het verder geen probleem om er mee door te rijden, is deze wel beschadigd dan zou ik hem vervangen!

Maar om hier achter te komen... Geen idee :?
canvas :?

Ik zou der ee nnieuwe band onder later zetten. Je wil het niet meemaken als je band plotseling toch leegloopt (kijk maar naar Dropkick).

Ik snap dat het zonde is om een 'goeie' band te vervangen, maar het is wel voor je eigen veiligheid.
 
:^

Voor je eigen veiligheid. Plus als je daardoor onderuit zal gaan zijn de kosten waarschijnlijk alleen maar hoger. Ga eens naar een bandenboer of motorzaak zij kunnen het beter beoordelen dan wij vanaf een foto ;)
 
:^

Voor je eigen veiligheid. Plus als je daardoor onderuit zal gaan zijn de kosten waarschijnlijk alleen maar hoger. Ga eens naar een bandenboer of motorzaak zij kunnen het beter beoordelen dan wij vanaf een foto ;)
das dan ook wel weer waar, maar ik zou geen vertrouwen meer in de band hebben.
 
Ik zou even langs de dealer rijden en laten kijken of hij lek is. Dan kan je altijd nog kiezen tussen een nieuwe band of een goede reparatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan