Hoezo, engeltje!

230 is sowieso te hard. De openbare weg is geen racebaan.
Het lijkt me een lulverhaal, maar dat kan aan mij liggen.
Als je wil racen, doe dat dan op een circuit.
Op de openbare weg rijden allerlei dingen, dat kan varieren van fietsers en tractors tot eikels in grote SUV's, als je daar dan 230 wil rijden met je motor ben je volgens mij een onverantwoordelijke lul.
Ik zie zoveel van dit soort stoere verhalen op dit forum, en ik ben hier pas sinds een week.....
Wordt er moe van.
Groeten,
Eduard.


Amen !, al die helden die 200+ rijden en ik ben er nog geen tegengekomen _O-
 
ik heb laatst 170 gereden (kan wel wat harder maar onervaren moet nog veel leren)

die site die ik eerder noemde kan schokkende beelden vertonen.

maar ik heb ook nog een theorie waardoor alles weer op zijn pootjes terecht komt:

de jongen die gevallen is was een hippy en nogal dol op LSD en kreeg toevallig op de motor een flashback. dan lijkt alles sneller te gaan dan het in werkelijkheid is.
ik denk dat dit hem is ik moet bij de politie gaan werken denk ik
 
ik heb laatst 170 gereden (kan wel wat harder maar onervaren moet nog veel leren)

die site die ik eerder noemde kan schokkende beelden vertonen.

maar ik heb ook nog een theorie waardoor alles weer op zijn pootjes terecht komt:

de jongen die gevallen is was een hippy en nogal dol op LSD en kreeg toevallig op de motor een flashback. dan lijkt alles sneller te gaan dan het in werkelijkheid is.
ik denk dat dit hem is ik moet bij de politie gaan werken denk ik

Je haalt mijn hij-is-eigenlijk-superman-met-een-stukje-kryptonite-in-zijn-pak-bij-zijn-knie-en- daarom-dat-schrammetje-theorie zo onderuit hiermee :Y
 
Laatst bewerkt:
_O- 'Een Baksteen' _O- :o

sorry, niet de gepaste reactie :+

succes met het herstel dan maar :)
 
Das idd geluk hebben.

Ik ga zelf echt niet de snelweg op zonder motorkleding :N
 
En toch, je kunt met spijkerbroek best met selchts lichte schaafwonden van een schuiver afkomen. Echt, ik heb het gedaan. Wel met "slechts" een kleine 120, maar toch. Je moet wel de mazzel hebben dat je gaat tollen ipv glijden, dat wel. (en op de rijbaan blijven maar dat geld ook voor pakdragers).

Nee dit is geen reclame voor rijden zonder pak.
 
Dank je, goretex, voor je vriendelijke woorden.
Rij maar 230 zo lang je nog kunt, grote kans dat dat niet lang is.
Vergeet niet: er zijn snelle motorrijders, en er zijn oude motorrijders, maar er zijn niet veel snelle oude motorrijders (behalve die NieuwZeelander in "The World's fastest Indian".
Gaan zien die film! Prachtig!)
Groeten,
Eduard.
 
ik heb laatst 170 gereden (kan wel wat harder maar onervaren moet nog veel leren)

die site die ik eerder noemde kan schokkende beelden vertonen.

maar ik heb ook nog een theorie waardoor alles weer op zijn pootjes terecht komt:

de jongen die gevallen is was een hippy en nogal dol op LSD en kreeg toevallig op de motor een flashback. dan lijkt alles sneller te gaan dan het in werkelijkheid is.
ik denk dat dit hem is ik moet bij de politie gaan werken denk ik
170 KM/uur ..zie ik daar een yamaha diversion ;) _O-
 
hey *O*
Of ie nou 6/60 of 600 meter over het asfalt is gegaan maakt mij niet zoveel uit,hij heeft wel mazzel gehad dat ie alleen deze verwondingen heeft.Ik ben onderuit gereden met een vaartje van 20 a 30 kmpu (over "gladde" klinkers) en zie nu nog precies waar ik gevallen ben (jaartje of 16 geleden) :]
 
Het feit is gewoon dat er mensen van de derde etage van een flat flikkeren ... met een alleen een gebroken enkel ,
en dat er mensen van een stoeprand duiken en die val niet overleven ...
dus wrom zou dit niet kunnen ... :+
zolang je rold , glij je niet namelijk
 
hey *O*
Of ie nou 6/60 of 600 meter over het asfalt is gegaan maakt mij niet zoveel uit,hij heeft wel mazzel gehad dat ie alleen deze verwondingen heeft.Ik ben onderuit gereden met een vaartje van 20 a 30 kmpu (over "gladde" klinkers) en zie nu nog precies waar ik gevallen ben (jaartje of 16 geleden) :]
deuk in de klinkers :?
 
Laatst bewerkt:
Als een Moto GP'er of Superbiker onderuit gaat met 200+ dan schuiven/rollen die gasten hooguit 100-200meter.
Jouw maatje rolt/schuift 600m (of was het zijn motor)?
Dan kan ie dus op Assen na het uitkomen van de laatste bocht op z'n bek gaan en rollend/schuivend over de finishlijn komen :W
--RECTIFICATIE--


Moet mijn schrijven idd herzien! Ben vanmiddag langs de plek des onheils gereden en het is idd absoluut geen 600 meter eerder 60 O-) . Als je de plek ziet is het toch echt een wonder dat hij er zo vanaf is gekomen!
 
--RECTIFICATIE--


Moet mijn schrijven idd herzien! Ben vanmiddag langs de plek des onheils gereden en het is idd absoluut geen 600 meter eerder 60 O-) . Als je de plek ziet is het toch echt een wonder dat hij er zo vanaf is gekomen!

Aha, dus met een factor 10 overdreven: dus waarschijnlijk issie ook maar met 23 km/u gevallen :P

Vind ik persoonlijk nogal link om met 23 km/u op de snelweg te rijden, en dan heeft ie zeker een engeltje op zijn schouder gehad! :9
 
Op zich is het toch ook best weer knap ... moet je je voorstellen dat je het bordje "benzinepomp over 600 meter" ziet .... je dan onderuit remmen en dan bij de pomp zelf tot stilstand komen, da's nog best een eind :)
 
geluk bij een ongeluk, t precieze weet je er toch niet van als je dr niet bij was... Je kan je nek ook breken met 30km/u en voorderest van je leven in een rolstoel zetten... En voor die gasten die met spijkerbroekje zo hard rijden kan ik me niks anders bedenken dat het routine voor ze is want anders neem je wel een gok!
 
230 is sowieso te hard. De openbare weg is geen racebaan.
Het lijkt me een lulverhaal, maar dat kan aan mij liggen.
Als je wil racen, doe dat dan op een circuit.
Op de openbare weg rijden allerlei dingen, dat kan varieren van fietsers en tractors tot eikels in grote SUV's, als je daar dan 230 wil rijden met je motor ben je volgens mij een onverantwoordelijke lul.
Ik zie zoveel van dit soort stoere verhalen op dit forum, en ik ben hier pas sinds een week.....
Wordt er moe van.
Groeten,
Eduard.
Ik vind dat als je met de fiets of tracker op de A7 gaat rond rijden je pas een onverantwoordelijke lul/kut bent B|

Moet je natuurlijk wel weer oppassen voor al die spelende kinderen. :Z

edit: ik zeg maar niks meer :X http://www.nu.nl/news/1062457/122/Dronken_fietsers_op_de_snelweg.html
 
Laatst bewerkt:
trillend stuur ?
das dus ook al jaren mijn doodsangst, in belgië heb je enorm veel "macadam" zoals we dat hier noemen, van die betonbanen, als die pek er al mooi uitloopt heeft mijn fietsje soms heel moeilijk om zijn kopje recht te houden.
Het stomme is je kan moeilijk rijden en constant daarop zitten denken en wachten tot het gebeurd.. je moet gewoon rijden en dan plots gebeurd het...

Ik heb het al een paar keer gehad maar gelukkig altijd weer onder controle gekregen
(nog nooit boven de 170 gehad ook gelukkig)
maar zeg eens, had je vriend een stuurdemper ? ben ik nu wel eens benieuwd naar want ik rij ook zonder.

en natuurlijk veel beterschap aan hem :Y
 
Dank je, goretex, voor je vriendelijke woorden.
Rij maar 230 zo lang je nog kunt, grote kans dat dat niet lang is.
Vergeet niet: er zijn snelle motorrijders, en er zijn oude motorrijders, maar er zijn niet veel snelle oude motorrijders (behalve die NieuwZeelander in "The World's fastest Indian".
Gaan zien die film! Prachtig!)
Groeten,
Eduard.


Ik ga niet ontkennen dat ik niet zo hard rij.......... dat doe ik wel..... overigens altijd goed beschermd.

Maar de post in dit topic was eigenlijk sarcastisch bedoel ;) ;)
 
Gisteren met en groep van acht motoren naar de Superbike in Assen geweest, was super en flink genoten!.
Op de terugweg was het bij het wegrijden van het circuit uiteraard erg druk en al snel waren we de helft van onze groep uit het oog verloren. we zijn maar verder gereden richting Heereveen om vanaf daar elkaar op te bellen, hebben iedereen kunnen bereiken behalve één maat. Nu is dit opzich geen ramp, want we dachten die red het dan wel in z'n ééntje richting Hoorn, wat ook onze eindbestemming was.
Bij Middenmeer op de A7 worden we door een Baksteen gemaand om langzaam aan te doen, want er was een ongeluk gebeurd, we rijden erlangs en zien dat er een Kawa zx6-r helemaal in de kreukels op staat.... van Michiel (maat) dus. Aan Baksteen gevraagd wat er was gebeurd en bleek dat hij met hoge snelheid de macht over het stuur was verloren :o . Wij natuurlijk metteen de meest vreselijke rampsenario's in onze hoofden, want hij reedt zonder motorpak in spijkerbroek! :N ,maar Baksteen zij dat het naar verhouding mee viel :) !
In het ziekenhuis van Hoorn op zoek gegaan naar Michiel die gelukkig zelf aan ons kon vertellen dat hij met een lullig vaartje van 230km/h de macht over het (trillend/slaande)stuur was verloren en hem toen heeft moeten platleggen!
Het 'enige' wat hij mankeerde was dat zijn middenvoetsbeentje was gebroken en een flinke schaafwond op z'n knie + nog wat gekneusd aanvoelende gewrichten.
Mag je dan zeggen dat je een engeltje op je schouder hebt of niet! O-) O-)

Hier klopt iets niet hoor! Als ge een verhaal vertelt, zijt dan tenminste volledig eerlijk, of was het een vergissing?

Want als ik dit lees, dan denk ik dat er niets mis kan zijn met die kawa, die kunnen toch tegen een klein stootje dacht ik?






:+
 
Tja vroeger zag je ze uit de bios komen, na het zien van een bruce lee film, dachten ze ook dat ze de master himself waren. En nu dan na het zien van de superbikes, meteen met 230 naar huis. muhahaha gek he? dat je dan onderuit gaat. _O- _O- _O-

maar goed ff alle gekheid op een stokkie, blij dat ie er zo goed vanaf is gekomen. :Y
 
Denk iets van een zonne steek opgelopen!!, wat een verhaal. Ik ben verleden jaar op het circuit van Lelystad onderuit gegaan, met beschermende kleding en als je zag wat voor slijtplekken daarop zaten lijkt me dit een zeer sterk verhaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan