Hoezo het ligt nooit aan de motorrijder

Silvirio

MF'er
19 sep 2004
154
0
Leuvenheim
Ik kom net van Zutphen af over de oude ijsselbrug, was de hele brug 1 grote file en een motorrijder die reed via de verkeerde strook verder naar voren waar ik aan kwam met een hele rij auto´s achter me aan (reed hem dus tegemoet) en hij schoot nog ff snel voor een vrachtwagen :P die vol in de ankers moest omdat hij die motorrijder niet verwachtte omdat er eigenlijk niet ingehaald mag worden en daar schoot een VW polo´tje vol onder de achterbumper. Of alles goed was met het polo´tje weet ik niet want ik vond het toch iets te lijp om op die smalle stroken te stoppen

En maar zeuren dat het altijd auto´s zijn die altijd fouten maken :?
 
Die polo hield toch gewoon te weinig afstand als hij niet op tijd kon remmen :?

Maar wel een eikel die motorrijder...
 
ze hadden ook een beetje ruimte voor de motorrijder kunnen maken :P ;) kon ie er gewoon op dezelfde rijstrook langs *D
 
Er zullen altijd gekken blijven die het telkens weer verpesten voor alle andere motorrijders.... Tsja.... niets aan te doen...

Zal zelf nooit zoiets doen.... O-)

Doe gewoon relaxed :] dan doe je al gek genoeg :+
 
je hebt domme mensen in alle rangen en standen van de bevolking.. eveneens motorrijders en automobilisten..

different strokes for different folkes...
 
Die polo hield toch gewoon te weinig afstand als hij niet op tijd kon remmen :?

Maar wel een eikel die motorrijder...
Maar daar hoort dan wel bij dat degene die daarvoor rijd "door de noodzaak van het verkeer" remt, en niet door een "verkeersinzichtelijk niet geheel sporende" motorrijder |( |(

Eventjes vlug voor een vrachtauto invoegen is natuurlijk hoe dan ook |( |(


Offe...probeer jij hier jezelf alvast een beetje te verdedigen...waar was jij tijdens die spits ??? :P :+



Verzekeringstechnisch is dat polotje idd gewoon de lul, de rol van die motorrijder zal nooit duidelijk gemaakt kunnen worden....
 
hoop dat de polo inzittende in orde is,...onder de achterbumper van een vrachtwagen komen lijkt me best scary '(
 
Mooi leip dattie ff voor die truck duikt. ALs het zo druk is gaat het fietspad het snelst :+
 
Sjeesus,

als een Polo het niet tegen een VRACHTWAGEN (zo'n lomp ding) af kan remmen, doe je wat fout. Slapen dus, of te dicht erop, of wat dan ook.

Motorrijder kan dan best fout zijn, maar met een motor ga je nou eenmaal niet in de rij staan en ga je erlangs.

(niet boos worden)
 
je kunt natuurlijk wel door gaan/blijven redeneren, maar uiteindelijk reed die polo (de enige met echt problemen) achterop die vrachtauto en dat is zowel in de basis, als verzekeringtechnisch zijn schuld. moreel gezien en indirect vind ik het echter de fout van de motorrijder die met zijn capriolen een gevaarlijke situatie creëerde.

gelukkig vallen deze types meestal onder de categorie mooi-weer-rijder en wordt het met de week minder mooi
 
Sjeesus,

als een Polo het niet tegen een VRACHTWAGEN (zo'n lomp ding) af kan remmen, doe je wat fout. Slapen dus, of te dicht erop, of wat dan ook.

'k Wil niet veel zeggen maar een moderne truck kan vele malen harder remmen dan een personenauto. Zeker een kleintje. Google maar eens op remweg, gewicht etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan