Hoezo lullig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanB

geblokkeeerd account
24 jan 2003
47.133
14
Ik draai al een paar jaar mee op dit forum. Heb zo af en toe ook wel eens iemand met wat info kunnen helpen en heb zelf ook wel eens iets aan informatie gehad. Daar is dit forum uiteraard ook voor.

Ik ben me er van bewust dat het geen "brommerforum" is. Maar als motorrijder en regelmatige bezoeker van dit forum moet ik toch best wel eens een hulpvraag kunnen stellen, zelfs als die over een brommertje gaat? Moet ik dan naar een groepje brommerpubers toe?

En de reactie van Orpheus vind ik beneden alle peil. Misschien wordt het inderdaad tijd dat je d'r mee ophoudt als je zó gaat reageren.
 
Ik draai al een paar jaar mee op dit forum. Heb zo af en toe ook wel eens iemand met wat info kunnen helpen en heb zelf ook wel eens iets aan informatie gehad. Daar is dit forum uiteraard ook voor.

Ik ben me er van bewust dat het geen "brommerforum" is. Maar als motorrijder en regelmatige bezoeker van dit forum moet ik toch best wel eens een hulpvraag kunnen stellen, zelfs als die over een brommertje gaat? Moet ik dan naar een groepje brommerpubers toe?

En de reactie van Orpheus vind ik beneden alle peil. Misschien wordt het inderdaad tijd dat je d'r mee ophoudt als je zó gaat reageren.
Ben het met je eens, af en toe een vraagje moet kunnen, zeker als je hier al heel lang lid bent. Voor de rest had je dit beter via de mail kunnen doen, maar voor de rest heb je gelijk.
 
Als je al een paar jaar meedraait weet je ook dat je modjes kan mailen als je het niet eens bent met een slotje :)
 
Ik draai al een paar jaar mee op dit forum. Heb zo af en toe ook wel eens iemand met wat info kunnen helpen en heb zelf ook wel eens iets aan informatie gehad. Daar is dit forum uiteraard ook voor.

Ik ben me er van bewust dat het geen "brommerforum" is. Maar als motorrijder en regelmatige bezoeker van dit forum moet ik toch best wel eens een hulpvraag kunnen stellen, zelfs als die over een brommertje gaat? Moet ik dan naar een groepje brommerpubers toe?

En de reactie van Orpheus vind ik beneden alle peil. Misschien wordt het inderdaad tijd dat je d'r mee ophoudt als je zó gaat reageren.

Stuur hem dan een mailtje :Z
 
Ik héb geprobeerd een mailadres te vinden......
 
Als een slotje je niet bevalt kun je mailen met de desbetreffende mod, in dit geval met mij of met Orpheus. Daarvoor hoef je geen topic te starten.

Ons mailadres staat én in de faq én in ons profiel. Maar aangezien de reden van het slotje overduidelijk denk ik dat mailen weinig zin heeft ;)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan