Hoezo, ouwe zak

Charlg

MF'er
23 nov 2003
34
0
Kennen jullie het probleem; :?

Sta je voor een open brug of voor een verkeerslicht en dan staan er motorrijders naast je. Meestal enkele jonge gasten, waar je gewoon nog wat tegen zegt of groet. Blijkbaar kunnen ze wel zwaaien of knikken als ze aan de andere kant van de weg je tegemoet rijden, maar staan ze naast je, dan ben je persona non grada.
Ach het zal de leeftijd zijn 8-) , de veertig plussers horen er niet meer bij, toch :? :r

Trouwens, waar moet je het over hebben; "lekker weertje he?" :]
 
Daar maak ik me nou niet druk om ;)
Heb ik ook nooit last van, schijnt dat mensen graag praatje met me maken, zelfs de sterke arm der wet :?
 
Dat zeg je dan :)

newbie.jpg
 
Alleen als er wat te verdienen valt en een lekkere pot bier erbij, :}

Ach het gaat me meer om het feit hoe anderen hier mee omgaan. ik voel me nog wel eens ongemakkelijk.
 
Klopt Fore,

ben dan ook nog geen doorgewinterde motorrijder, maar komt vanzelf. Nu 5000 gereden op mijn Yamaha Virago 1100. Ja Ja, die virago ligt ook aan mezelf :P

Fore doet me trouwens meer aan golf denken, maar goed doe ik ook en dat is ook leuk.
 
Op zondag 23 november 2003 23:41 schreef Charlg het volgende:
Klopt Fore,

ben dan ook nog geen doorgewinterde motorrijder, maar komt vanzelf. Nu 5000 gereden op mijn Yamaha Virago 1100 . Ja Ja, die virago ligt ook aan mezelf :P

Fore doet me trouwens meer aan golf denken, maar goed doe ik ook en dat is ook leuk.

Dat verklaart al veel.



























:P :+
 
Nee, daar heb ik ook nooit last van.
Als ze achter of naast me gaan staan draai ik me altijd wel ff om te groeten.
Alleen de HD-rijders willen nog wel eens...maar laat ik die discussie nou maar niet weer aanwakkeren. O-)
 
Ik ken dat probleem ben haast 60
Het wordt nog veel erger op die leeftijd
Ik zie ze denken (Wat een ouwelul op die motor) :( :?
 
TTjjiieewww....5 topic's geopend op je eerste dag op MF...Zit je om een praatje verlegen ;)

Je let goed op :9 Of het de eerste dag is,dat maakt denk ik niet uit, maar ik vind het wel leuk over motorzaken te kletsen. Daarom heb ik wat balletjes opgeworpen en zit te genieten van de reacties; Of IK ben schuldig of ik moet een andere motor kopen, geweldig :} overigens, mijn zwagertje is een motorcop en die rijdt op een Honda, dus je hoeft geen BMW te rijden :X
 
uhhhh, ik ken dat probleem helemaal niet.

Tja, wat jezelf uitstraalt krijg je weer terug......
 
Ik had laatst iets fantastisch. Reed in de schemer naar huis op mijn motortje en werd onderweg ingehaald door een oude man met baard en potje op een Harley / Motoguzzi. (Het was schemerig...)
Komt 'ie even naast me rijden, kijkt me aan en steekt z'n hand even op.
Ik heb glimlachend weer terug gezwaaid.

Vond ik toch erg leuk, dat hij zo'n beginnelingetje op z'n CB600 rijstkoker even gedag zei... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan