Hoezo, ouwe zak

full

:X
 
Op maandag 24 november 2003 18:34 schreef de ex zot het volgende:De grote straatrace, die begint voor het stoplicht waar je naast me komt staan ouwe :XZoals bij de meesten is mijn nick wat ik graag zou willen zijn.

Oooh, ben JIJ dat die altijd zo snel wegrijdt :?
Je 2e quote vind ik wel :}
 
Ik ken dat probleem ben haast 60
Het wordt nog veel erger op die leeftijd
Ik zie ze denken (Wat een ouwelul op die motor) :( :?

Nee, man des te ouder des te meer respect ze krijgen,...

In Hongarije met een oude kerel staan praten, kerel was dement, kon amper zijn wandelstokje nog vasthouden, maar stapte wel op een 250cc om weg te rijden (hij reedt overigens alleen maar rondjes rond het ballaton meer, naar eigen zeggen).... :)

Vindt het prachtig en hoop dat ik later ook nog rij..
 
He Gorillazz, zo beter.

Ik snap gezien je naam, hoe jij aan zo'n hoge bananenscore komt ;)
 
Nooit last charlg, ben ook 40 plus, meest stop ik met een stoppie tussen de SSers. Maar mijn stijl van rijden en mijn brommer geven een boel mensen aanleiding om een gesprek te beginnen. Dan hoor ik gedempt "Mwôôômmôôhmbommôh" uit de helm tussen het tupperware vandaan komen in een heftige poging wat over de R40 lucht en de tweetakt te zeggend, waarop ik met een brede grijns veelbegrijpend JAAAA knik.
 
ach weet je. Ik heb ook ooit 's een blauwe maandag een virago 1000 gehad. Heerlijke motor, maar iedereen kijkt je vaak een beetje met de nek aan. Ik staarde gewoon terug (met mijn nek). Later had ik een dikke guzzi en nu weer een duuc en daar wordt het verhaal toch weer heeeeel anders van, 't is waar... :Z
 
Jongens, doen jullie ff een beetje rustig aan met onze oudere generatie.
Die mensen zijn ook jong geweest Ja, !?

Daarnaast denk ik idd. dat het meer een persoonlijk gevoel is, of een gebrek aan zelfvertrouwen wat je op latere leeftijd ook krijgt o.a. omdat je lichaam niet meer zo goed mee wilt doen bv.

Maar als mensen geen respect voor elkaar proberen te tonen ongeacht welke leeftijd enz.enz.enz. komen we nergens, en dan mag je gerust beginnen in bescheiden mate met wat respect naar jezelf toe.

vb. kwam pasgeleden grote goldwing met zijspan tegen, man had maar één been',
motor was aangepast, toffe gozer, echte motorrijder, d'as belangrijk oké !!

*D *D gr.fr.
 
Nooit last charlg, ben ook 40 plus, meest stop ik met een stoppie tussen de SSers. Maar mijn stijl van rijden en mijn brommer geven een boel mensen aanleiding om een gesprek te beginnen. Dan hoor ik gedempt "Mwôôômmôôhmbommôh" uit de helm tussen het tupperware vandaan komen in een heftige poging wat over de R40 lucht en de tweetakt te zeggend, waarop ik met een brede grijns veelbegrijpend JAAAA knik.

Goh Rob en dat allemaal met oma achterop ;)

Daar ligt het dus aan. Mijn stoppie heeft wat weg van een kind wat remt met zijn step :9
 
Jongens, doen jullie ff een beetje rustig aan met onze oudere generatie.
Die mensen zijn ook jong geweest Ja, !?

Daarnaast denk ik idd. dat het meer een persoonlijk gevoel is, of een gebrek aan zelfvertrouwen wat je op latere leeftijd ook krijgt o.a. omdat je lichaam niet meer zo goed mee wilt doen bv.
Pas op hè 8-) :+
Wat dacht je van levenservaring ? 8-) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan