Hoger stuur gsx 750f

M.Wintjens

Rookie
14 jul 2022
7
0
Hoi ik heb mij een suzuki gsx 750f aangeschaft, nu wil ik hey stuur wat hoger hebben iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen.
Gr Maurice
 
Kan het mis hebben maar er zit toch een gewoon stuur op met klemmen ????
Dan is een hoger gebogen stuur toch het antwoord , ja kan zijn dat er ander kabels opmoeten daardoor .

Nee, helaas, was het maar zo makkelijk.

Dit is het stuur van een gsx-f:
1657877060956.png


Tenzij je zelf heel handig bent, wilt prutsen en dingen uitproberen is een superbike stuurset de enige 'plug en play' optie. @*RW* kan er eventueel ook zijn ervaringen mee delen.

Ik ben zelf eens aan de slag geweest met losse stuurklemmen, zelfgemaakte adapterplaten en een los stuur, maar het werkte toch allemaal niet lekker en het resultaat viel tegen.
 
@Sjefman en ik hebben samen mijn ombouw gedaan en dat geeft gewoon een heel mooi resultaat. Bovendien zit bij de set al een langere remleiding inbegrepen. Ideaal. Was wel ongeveer 240,- eraan kwijt. Keuzes...
 
Dat las ik zelf met een goede V-naad maar je hebt gelijk ligt aan welke vaardigheden de TS hebt of die vrienden heeft die dat kunnen ,
Maar las bedrijven zijn er ook genoeg te vinden hangt een beetje aan de prijs af .
Andere oplossing is een stuk aluminium plaat en figuurzagen dan kan je de stuurbeugels er op bouten en er zullen nog wel meer oplossingen te verzinnen zijn
 
Laatst bewerkt:
Hoi Wyb, ik heb uw foto gezien met de manier om het stuur van mijn GSXF 750 te kunnen aanpassen. Welke beugels en stuur is hiervoor gebruikt en waar kan ik deze kopen? Alvast bedankt voor uw reactie. Mvg, Philip.
 
Hoi Wyb, ik heb uw foto gezien met de manier om het stuur van mijn GSXF 750 te kunnen aanpassen. Welke beugels en stuur is hiervoor gebruikt en waar kan ik deze kopen? Alvast bedankt voor uw reactie. Mvg, Philip.
Ik heb geen idee welke beugels gebruikt zijn, de foto kwam van het internet als voorbeeld. Ik zou gewoon eens bij een sloperij kijken wat deze zoal heeft liggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan