Hogere boetes! Supersport eruit??

Maar op een sm rij je automatisch minder hard dan met een supersport. Ok, in de bebouwde kom niet, maar daarbuiten maak ik me met een sm geen zorgen. Iets wat ik met mijn supersport wel deed.


:^ (ook voor mij een vd punten geweest om de SM te kopen ipv de hypersport)
 
Klinkt heel stom, maar ik heb er wel over getwijfeld om een ander soort motor te halen. Ook vanwege de boetes en dergelijke.
Heb maar een plaatje toegevoegd.

Maar ik denk niet dat het zal helpen, ligt toch aan het handje.

Van Kawa naar BMW, ik zou me moeten schamen.

full
 
DACHUTNIE!!! Gewoon een beetje opletten waar je aan het gas gaan hangen! Je momenten uitzoeken. En een beetje mazzel hebben. Rij nu 4 jaar motor en nog
steeds (afkloppen) geen bekeuring voor te snel rijden. O-)
 
Op maandag 02 februari 2004 11:20 schreef hakinnen het volgende:Wat moet ik nou?Supersport blijven rijden en om elk risico te voorkomen me overal en altijd netjes aan de max snelheid houden?
Tadaa. :)
 
De grootste kans om geflitst te worden heb je op de snelweg en daar kom je met je SM niet (vaak) :) Bovendien vind ik hardrijden met een SM erg irritant. Na 5 minuten 140 kan ik al niet meer scherp zien, vanwege dat getril.

en wat is er dan leuk aan een SM als er niets leuk op is???
 
Op dinsdag 03 februari 2004 21:12 schreef PeeJay het volgende:Al eens van wheelies, stoppies en bochten gehoord?
Onder de 120 is het de ultieme funmachien :P

SSSssssssst .... |( Straks willen ze er allemaal 1.
 
Ik vind dat de topic starter gelijk heeft.

Ik heb daarom ook een Sm gekocht. (heb mijn blade nog steeds)
Echter rij ik bijna nooit meer op mijn SS en ik denk dat deze dan ook de verkoop in gaat(wil eigenlijk een Buell 12xbs).

Ik rij geen grote afstanden en ik heb meer plezier aan mijn SM dan aan mijn SS.
Het leuke van mijn SS was namelijk het hard rijden etc. En dat kan ik me momenteel niet meer echt permiteren zeker niet met mijn beroep.

;)

Ik vind (Heb ik met een Savage hier wel recht van spreken?) dat de topicstarter en Sharky hierin gelijk hebben. Met het leasekoekblikje heb ik mezelf een tijdje lang aan het "minder dan een prentje per maand" rantsoen geprobeerd te houden. Heel eerlijk? Het kostte mij veel moeite en leverde kromme tenen op...


Wat mij in de loop der jaren wel is opgevallen: de lasertroep van de heremendad werkt minder bij kleinere brommertjes. Ik heb pas mijn eerste prentje op de Maasboulevard gehaald, terwijl mijn collega (Fireblade) precies weet wanneer ze er weer staan. Hij spekt namelijk bijna altijd de staatskas, ik soms.

Natuurlijk, een SS rijdt veel beter. Bochtjes en rechtuit, altijd zal een supersport achtjes rondom mijn voluit accelerende oudemannenbrommer kunnen draaien. Helaas moet ik ook de regelmatige fanmail uit Leeuwarden ontberen. Tja, als je een minimaal brommertje rijdt, moet je offers brengen...


Nu gaat een crisis-chopper als een Savage wel ver. Dankzij een dikke, slecht ademende eencilinder wil het ding wel acceleren, maar topsnelheid zit er (buiten het wettelijke) niet in. Maar voor mij (Ik ben iemand die toch zo af en toe die kraan open wil draaien) is deze brommer eigenlijk snel genoeg. Maar misschien ruil ik hem nog eens een keer in voor zo'n klein, guitig supermotar-tje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan