Hogere boetes

Als je wat wilt organiseren, doe het dan ook gewoon. Het idee aanbrengen om 't een ander te laten organiseren zet geen zoden aan de dijk.

Zou het lekker op Facebook doen. Op MF is je doelgroep kleiner en moet je in een topic namen gaan bijhouden. De weg naar FB weet inmiddels ook driekwart van de mensen met een PC wel.

Als tip zou ik geven om een protestrit te organiseren, datum nader te bepalen. Je kan nu al wel een datum prikken, maar dan gaat iedereen bij voorbaat al zeggen: oow, het is over 3 weken en er komt toch maar 50 man, ik kom wel niet.

Dus in opzet begin je met een petitie/steun deze actie, bij voldoende aanhang: een protestrit organiseren, verder ga ik 't niet voor je voorkauwen.

Ik weet dat als er iemand op m'n post in zou gaan het mogelijk zou gaan om hoe het anders kan. Natuurlijk kan het anders en misschien vast nog wel beter, maar dat is nou precies weer zo'n puntje waar Nederlanders om bekend staan; eerst uren ouwehoeren voordat er 1 paaltje de grond in geslagen wordt.

En ja, ik had ook zelf iets kunnen gaan organiseren. Had ik ook gedaan als 't me hoog genoeg zou zitten. Ik steun de acties, baal van elke boete, terecht of onterecht, maar zijn genoeg andere zaken die ook m'n aandacht hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan