Hoi aan allen

honda750k2

MF'er
21 mei 2008
35
0
Ravels-Eel
Ik ben al een tijdje een lezer van deze site en ook een beetje bezeten van moto's.
Toen ik nog zeer klein was, heb ik het motorrijden via een nonkel leren kennen en ik ben nooit meer genezen. De enige remedie voor dit onaangenaam gevoel virus is een motor kopen. :) Toen ik 22 jaar was kocht ik dus mijn eerste motor. Een Suzuki GSX/F 750 om daarna over te schakelen naar een GSX/R. Getrouwd de kindjes komen en het motorrijden is even aan de kant gezet. Terug eentje gekocht, een Kawasaki ZX750R, een paar jaar later verkocht en een nieuwer type aangeschaft en ook weer verkocht in verband met verbouwingen. Nu mijn vrouwtje niet meer graag heeft dat er een buikschuiver in de garage staat, heb ik een Honda CB 750 Four K2 van 1974 gekocht.
Exact dezelfde uitvoering waar mijn nonkel me heeft op leren rijden. En nu ben ik bezig deze te restaureren wat bijna op zijn einde loopt. Deze zomer hoop ik er mee uit te kunnen rijden. Ik werk er alleen aan als ik zin heb omdat ik wil dat ze in perfecte staat is als ik er mee buiten kom.
Dit is in een notedop mijn motorleven. ;)
 
:W Jan
full
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan