Hoi Hoi

Spike-R6

Rookie
19 aug 2006
1
0
Hoi allemaal :W

Mijn naam is Martin en ik ben 23 jaar oud. Een paar dagen geleden heb ik m'n motor rijbewijs gehaald *O* .

Ik zat al af en toe als gast hier te lezen maar aangezien ik binnenkort een motor ga aanschaffen wilde ik me nu ook op dit forum registreren.

Mijn keuze is gevallen op een Yamaha R6 uit '99. Volgende week ga ik ff een proef ritje maken en hopelijk bevalt die (tips waar ik op moet letten tijdens de proef rit zijn welkom :) )

Als je wat meer over me wilt weten kan je het natuurlijk altijd vragen.

Groeten,
Martin
 
full
 
Hoi allemaal :W

Mijn naam is Martin en ik ben 23 jaar oud. Een paar dagen geleden heb ik m'n motor rijbewijs gehaald *O* .

Ik zat al af en toe als gast hier te lezen maar aangezien ik binnenkort een motor ga aanschaffen wilde ik me nu ook op dit forum registreren.

Mijn keuze is gevallen op een Yamaha R6 uit '99. Volgende week ga ik ff een proef ritje maken en hopelijk bevalt die (tips waar ik op moet letten tijdens de proef rit zijn welkom :) )

Als je wat meer over me wilt weten kan je het natuurlijk altijd vragen.

Groeten,
Martin
Van harte welkom op MF.. superkeuze qua motor.. Hou echter wel in de gaten dat zo´n ding net ff een tikkie sneller gaat dan je lesfiets.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan