Hoi iedereen

Motor_crazy

Rookie
15 okt 2004
5
0
Amsterdam
Hallo Ik ben nieuwe,

Zo stel ik mijzelf voor zoals als de anderen. Ik hou onzettend veel van motor rijden :] (net als iedereen die hier is), maakt het ook mijn beroep nu. Ik rij op een oudere Kawasaki Gt750 in the Amsterdam omgeving in heb mijn rijbewijs vanaaf mei dit jaar. Ik zoek een stalling plek bij mij in het buurt van de overtoom, Amsterdam. En er komt ook een nieuwe plek als de belangstelling groot genoeg is. Als jullie willen meer weten kun je op www.stallingamsterdam.nl kijken.

Ik geef iedereen een zwaai :} ...als dit vindt ik leuke dat iedereen of bijna iedereen geeft een groet. Ook de verschilende manieren...In Engeland (mijn geboorte land) doet meestal met de hoofd of the sport rijders met een voet.Ik ben een "groene" rijden misschien is dat ook waar de enthusiasme vandaan komt...maar ik hoop dat ik zou blijven zwaaien,

Groetjes 8-)
 
Greetings and welcome!

[me]Fully zwaait terug.
[/me]


Hoe lang woon je al in Dutchland?
 
Hoi iedereen,

Bedankt voor de Welcome. Ja beste wel velige kilometers gemaakt...niets gebeurd dus!(maar ik blijf leren 0-) ) Soms achteraaf denk je van waarom heb ik zo gedaan of zo...maar de "guardian angels" blijven }) Twee keer naar Duitsland en Engeland en veel kilometers hier in Nederland gerijden. Het blift leuk :}
 
Welkom bij ut kluppie *D en misschien zwaaien we nog wel eens (rij wel eens over de Overtoom)
 
Hey welkom op MF,

waar zou die stalling komen dan,..kan het niet vinden op die site (ben wel geintereseerd..

leg 'ns uit...
 
Hoi,

over de motorstalling. Op dit moment de motor stallingen in de buurt van overtoom/kinkerstraat zijn vol...maar er is een spraak van een niuewe bij de starring straat te komen. De mensen van www.stallingamsterdam.nl zou in de komende weken vlieren en wachten voor reacties te zien als de bellanstelling groot genoeg is. Als je contact met hun maakt eider via de website of telefonisch om te zeggen dat je will ook een plek hebben en ook meerdere mensen dan zullen wij een nieuwe stalling krijgen in onze buurt...ik hoop dat dit is een betje meer duidelijk

Groetjes :]
 
full


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan