hoi ik ben gisteravond geflits

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
jongens neem mijniet kwalijk.
ik heb een paar boetes,voor mijn race scooter (vermogen veels te hoog).
5.4 kw gelukkig ging de rollerbank tot 2 k/w.
enzo voorts en nog een paar boetes iedergeval tot 700 euro boetes.
daarom schrok ik ik kan geen boetes meer hebben .

begrijp jullie mij!?!?!??.


;) :?
 
hoi
jongens neem mijniet kwalijk.
ik heb een paar boetes,voor mijn race scooter (vermogen veels te hoog).
5.4 kw gelukkig ging de rollerbank tot 2 k/w.
enzo voorts en nog een paar boetes iedergeval tot 700 euro boetes.
daarom schrok ik ik kan geen boetes meer hebben .

begrijp jullie mij!?!?!??.


;) :?

Nee. Ga van de openbare weg af met die race scooter!!!

[me]JohnZX-9R heeft een hekel aan scooters[/me]
 
Laatst bewerkt:
Grens is grens. Volgens jou zouden ze dan 5 km marge moeten geven ? Dan beginnen de mensen die 6km te hard gereden hebben ook te klagen van "maar maar maar, ik reed maar 1km boven de marge"
Ze zouden helemaal niet moeten bekeuren voor snelheid buiten de BBK...
 
Hoi, als je een fiets hebt dan rijdt je vaak te hard, ook al zit je maar wat te dromen op je bike met een snelheid van niks, overal gelden namelijk snelheids beperkingen 50-70-80-90-100-120, neem enkele malen een buiten route waarvan je weet dat er of geen palen staan, let op die kleine blauwe driehoekige flitsertjes,
meestal verstopt achter een dikke boom, die naaien je echt!!!!!
rijdt je route eenmaal voorwaarts en dan terug op gematigde snelheid, daarna kun je als de kust veilig is "boggies gaon pakke "" succes !!!!
 
28€ :Z

daar sturen ze in Belgie geeneens iets voor op, minimum is hier dacht ik 120€ |(
Ken iemand die op de ring is geflitst tegen 105 , dacht altijd dat het pas vanaf 10 procent sneller was maar onder die 10 procent kunnen ze je dus al een waarschuwing geven van 50 euro |( gelukig komt die weinig voor
 
jonge sorry dat ik heb zo gereageerd heb,maar gaat niet om de brommer.
maar de boetes,lul.
val ook gelijk dood.asshole.
echt die nederlanders.


En fuck jouw, ga eens op een nederlandse of engelse taalcursus man. En ik geloof dat dit een MOTOR forum is? Wat doe je hier dan met een scooter? En uberhaupt, wat is dit voor topic? Ga kijken op http://www.om.nl/boetebase/ voor dit soort vragen!
 
nou dat bedoel ik.
iemand die het positief opvaat.
dankjewel voor je advies.

thanx gr jp :]


Hoi, als je een fiets hebt dan rijdt je vaak te hard, ook al zit je maar wat te dromen op je bike met een snelheid van niks, overal gelden namelijk snelheids beperkingen 50-70-80-90-100-120, neem enkele malen een buiten route waarvan je weet dat er of geen palen staan, let op die kleine blauwe driehoekige flitsertjes,
meestal verstopt achter een dikke boom, die naaien je echt!!!!!
rijdt je route eenmaal voorwaarts en dan terug op gematigde snelheid, daarna kun je als de kust veilig is "boggies gaon pakke "" succes !!!!
 
weer zoon lul.ben je nooit 16 geweest.
kijk ik heb ook een hekel aan scooters.
maar het is het meest geracest voertuig opstraat.daarom heb ik eentje.
die moet toch getest worden.en naar de dyno geredem worden. })

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Nee. Ga van de openbare weg af met die race scooter!!!

[me]JohnZX-9R heeft een hekel aan scooters[/me]
 
Volgens mij ben jij veel te jong om op een scooter te mogen rijden.

Je bent iig zo opgefokt als een peuter in de koppigheidsfase, met je gegooi met lullen en assholes, daar zijn andere sites voor in het leven geroepen.

Meldt je anders aan op brommer-forum misschien vindt je daar (god behoede ons) nog een paar lotgenoten... met je HOI IK ZAT 60 TE RIJEN.

28 euro? ze moesten je alleen al voor je grote bek in de bajes smijten...
 
weer zoon lul.ben je nooit 16 geweest.
kijk ik heb ook een hekel aan scooters.
maar het is het meest geracest voertuig opstraat.daarom heb ik eentje.
die moet toch getest worden.en naar de dyno geredem worden. })

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Oh, dus jij vindt mij een lul. Prima. :Z

Ik ga alleen niet met een scooter die 152 kan op de openbare weg rijden, en dan zeuren als je geflitst wordt als je 60 rijdt. Wat voor kentekenplaat heb je er op zitten? Ik vermoed geen enkele, dus je zal wel geen bekeuring krijgen hè? Ik vind het een raar verhaal.

Als je niet aan het testen bent, of onderweg naar de Dyno, dan rij je zeker alleen op circuits? :?

Trouwens wel interessant dat jij kW's in km/u topsnelheid om kan rekenen. Kan je dat voor mijn motor ook eens doen? Ik heb volgens mij rond de 108 kW.
 
te jong????/
het is een trieste wereld met deze nederlanders. O-)

luister jonge tweetakt is mijn hobbie,van daar.
ik tune zelf mijn tzr 250.en daarnaast mijn scooter.

ohw ik ben niet koppig,gewoon realistice *D


:]

Volgens mij ben jij veel te jong om op een scooter te mogen rijden.

Je bent iig zo opgefokt als een peuter in de koppigheidsfase, met je gegooi met lullen en assholes, daar zijn andere sites voor in het leven geroepen.

Meldt je anders aan op brommer-forum misschien vindt je daar (god behoede ons) nog een paar lotgenoten... met je HOI IK ZAT 60 TE RIJEN.

28 euro? ze moesten je alleen al voor je grote bek in de bajes smijten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan