hoi mede motor freaks

angel ;-)

Rookie
1 nov 2004
8
0
omg. zwolle
Pff heeft lang geduurt maar moest toch maar ff gebeuren.
Want ik kende de site al een jaartje maar eigenlijk niks van gekomen,en tja word toch wat kouder buiten he.
Enne in aug. ontmoette ik op het klaverblad (apeldoorn)iemand die vroeg of ik een mf-er was nee dus maar was toch wel leuk geweest als dat wel zo was.
Maar goed zal me eerst even voor stellen kom uit de buurt van zwolle en rij nu gsx-r 600 k1.
En mannen niet zeuren over een foto want ik ben geen vrouw :)
Rij nu drie jaartje en was begonnen op en gsx-f 600 uit 1992.
(Mare toch maar eens uit kijken naar een 1000)
Rij veel met mijn maatjes een met een 600 ninja uit 1997 en de ander cbr 600f uit 2000 en dan nog wat luitjes en vrouwen natuurlijk maar die rijden niet zo veel zo vind het nu wel mooi geweest ga ff eten.
Enne als er vragen zijn hoor ik het ok?

gr.
 
nou dan geen foto hoor ;) :+
Veel plezier op MF!

rij voorzichtig ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen vrouw :? Hoe ken dat nou?

plaatje googlen en een beetje jokken mag best hoor.

dan krijg je weer van die leuke topics
full
 
Laatst bewerkt:
Geen foto want je bent man??
Nah, de mannen op MF staan er juist bekent om om alles te pakken wat maar beweegt.
Dus.....

hier alvast een piccie

full
 
Nou vooruit wat fotos speciaal voor de dames ;) enne die kleine das mijn eerste neefje van een paar weken.
Tja je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen toch?
En mensen alvast bedankt voor de leuke reacties :}
oja zal zo eerst ff kijken als er nog wat gaat gebeuren in omg. zwolle

 
oh probleem met de foto van mezelf en mijn neefje bestand is groter dan 100kb g..... mmm verder weinig leuke foto,s sorry lady,s en elly 0-)erg?
En als jullie er echt niet van kunnen slapen zal ik ff in de grote doos moeten kijken ok


oja en die handschoen kwam omdat ze een beetje nieuw waren en weinig gevoel meer had in mijn handjes dusss en geloof me al is het 40 graden nooit zonder pak en de rest
 
Terug
Bovenaan Onderaan