hoi meiden, wie gaat er 5 mei mee naar zolder?

blade400

Rookie
17 apr 2003
10
0
rotterdam
Ik ga 5 mei naar het circuit zolder samen met een vriendin maar ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die op die dag gaan en of dat die al wat ervaring hebben met vrij rijden op zolder hoe dat het er op zo'n dag aan toe gaat.
ik heb er onwijs zin in en ik hoop hiermee veel te leren. ;)

groetjes sarina
 
>>>> WIWTD

Het 'Waar Is Wat Te Doen' forum is bedoeld om dingen zoals tochten en bijeenkomsten af te spreken. Vandaar dat ik dit topic ff verplaats daarnaartoe. :)
 
leo_gipalacest1.gif

mag ik ook mee???????
 
nou dit was me eerste keer op mf en het valt me zwaar tegen ik dacht dat dit een serieuse forum was maar niet dus!
nou mannen bedankt!
en sorry dat ik niet precies weet waar wat hoort.
de groeten
 
nou dit was me eerste keer op mf en het valt me zwaar tegen ik dacht dat dit een serieuse forum was maar niet dus!
nou mannen bedankt!
en sorry dat ik niet precies weet waar wat hoort.
de groeten

He laat je niet gek maken, joh! Het is idd een serieus forum hier.

Groetjes,

Wouter
 
nou dit was me eerste keer op mf en het valt me zwaar tegen ik dacht dat dit een serieuse forum was maar niet dus!
nou mannen bedankt!
en sorry dat ik niet precies weet waar wat hoort.
de groeten
Blade, trek je nou niet teveel aan van al die hormonen-bommen hier.
Er zijn echt genoeg serieuze mensen hier (ookal merk je er soms weinig van :X )
Enne, veel plezier op Zolder.
 
Sjonge zeg als je de lol van sommige posts niet inziet kan je idd beter een ander forum zoeken!!!!

En ik zal je zeggen die zijn er niet,dus euhm lekker blijven possten hiero ;)
 
nou dit was me eerste keer op mf en het valt me zwaar tegen ik dacht dat dit een serieuse forum was maar niet dus!
nou mannen bedankt!
en sorry dat ik niet precies weet waar wat hoort.
de groeten
:?

Vanwaar deze reactie? Je had je topic niet in het juiste forum gezet en ik verplaats 'm. So what? Daarvoor ben ik (met mijn collega's) mod hier. Niemand lacht je uit, niemand neemt het je kwalijk, so relaaaaax. :z

En er wordt hier ook heel veel serieus gediscussieerd, maar er wordt ook een hoop onzin gepost en gein getrapt. Moet kunnen lijkt me. De meeste serieuze vragen over motoren worden hier in notime beantwoord en de onzin moet je gewoon om lachen en vrolijk meedoen.

Maar als je liever de zuurpruim uithangt, ben je hier misschien op het verkeerde forum idd. :X
 
Whoaoaoa,.....

Het mooie is, dat als je wl. aan haar vraagt "Wat voor kerel zoek je", ze wl. zegt, "eentje met humor" :+ :+ , snap je toch niks van ;)
 
Ik ben dan geen dame, maar khoop er wel 1 mee te brengen (om de parasol vast te houden :P )

Kga iig die dag daar ook wat rondjes rijden.. eens kijken of ik onder de 2 minuten kan komen.
 
Op donderdag 17 april 2003 20:45 schreef HELLdesker het volgende:
Ik ben dan geen dame, maar khoop er wel 1 mee te brengen (om de parasol vast te houden :P )

Kga iig die dag daar ook wat rondjes rijden.. eens kijken of ik onder de 2 minuten kan komen.

})

:]







:X
 
Mijn meissie gaat voor het eerst zelf op het circuit :)
CBR600, zwart-geel en een zwart-geel Dainese pak...

ik ben dan ook ergens in de buurt waarschijnlijk :)
 
nou dit was me eerste keer op mf en het valt me zwaar tegen ik dacht dat dit een serieuse forum was maar niet dus!
nou mannen bedankt!
en sorry dat ik niet precies weet waar wat hoort.
de groeten

hap Hap HAp HAP HAPHAPHAPHAPHAPHAP!!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan