hoi

-chiel-

MF'er
25 okt 2009
187
0
midden nederland
aloha,

Ik ben dus chiel, ik kom uit Spakenburg.
wordt in december 18 en begin dan gelijk met m'n motorrijbewijs, heb al wel een motor gekocht: een Honda cbr600rr uit 2004,zwart met ong. 14.500km's *O*
Bij deze eindelijk aangemeld bij het MF(ben al ruim 2 jaar geloof ik rond aan het neuzen hier :+ )
dit was het dan, weet eigenlijk niet zoveel meer te vertellen :P

groeten
 
aloha,

Ik ben dus chiel, ik kom uit Spakenburg.
wordt in december 18 en begin dan gelijk met m'n motorrijbewijs, heb al wel een motor gekocht: een Honda cbr600rr uit 2004,zwart met ong. 14.500km's *O*
Bij deze eindelijk aangemeld bij het MF(ben al ruim 2 jaar geloof ik rond aan het neuzen hier :+ )
dit was het dan, weet eigenlijk niet zoveel meer te vertellen :P

groeten

Goede middag! en succes alvast met je rijlessen/examens :W
 
Dat gaat snel met die reacties!! en bedankt natuurlijk, maar motor staat nog bij de dealer tot ik m'n rijbewijs heb, dus moet er nog vanaf blijven jammer genoeg }) :+
 
misschien wel vooral voor het 2e }) nee, kan hem nu wel thuis laten staan, maar dan moet ik hem meteen verzekeren dus ik laat hem daar staan (op naam van de dealer) tot ik m'n rijbewijs heb, dus hoef geen maanden voor niks aan verzekering te betalen *D
 
misschien wel vooral voor het 2e }) nee, kan hem nu wel thuis laten staan, maar dan moet ik hem meteen verzekeren dus ik laat hem daar staan (op naam van de dealer) tot ik m'n rijbewijs heb, dus hoef geen maanden voor niks aan verzekering te betalen *D

okee.. slim ja _O- zo ver was ik nog niet met nadenken |( is nog vroeg :W
 
:W Chiel
full
Suc6
met je Atje :] Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan