hoi

chiel31

Rookie
20 jul 2003
16
0
om geving schagen
HAllo met chiel ben vandaag niet nieuw hier en een goede kennis / vriend van freaky cat. nou en nu maar afwachten of het gezellig is hier
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 20 juli 2003 14:25 schreef chiel31 het volgende:
nou en nu maar afwachten of het gezellig is hiet
Voor mij of voor jouw :P .
Iig van hartelijk welkom en veel plezier hierzo.

kleine tip. Blaas in het begin nooit te hoog van de toren en neem het meeste hier met een flinke korrel zout. *D
 
Op zondag 20 juli 2003 14:25 schreef chiel31 het volgende:
HAllo met chiel ben vandaag niet nieuw hier en een goede kennis / vriend van freaky cat. nou en nu maar afwachten of het gezellig is hiet
Welkom op het forum
 
hey klootviool, krijgen we dat zelfde flikkerstukkie text nou in iedere topic voor onze neus gedouwd? pleurt toch een end op met je homoclub
 
Heyyyyyyyy welkom hier en wie weet tot de volgende meeting.Ja helaas heb je er af en toe wat zeikerds tussen zitten maar jah,laat maar lullen toch ;) Verders wens ik je veel plezier hier *D
 
Hey Chiel,
Jij ook hier?

Niet te veel het MBT promoten hier, bij het MF doen we het net ff allemaal niet helemaal volgens de wet op de openbare weg.

Tja volgens maximum benk nu dus homo?
Als dat écht zo is, is maximum de eerste die het weet ;) (Waar het hart vol van is he?) (en volgens mij heeft hij ook geen militaire dienst gedaan).

Maar welkom welkom!
 
Laatst bewerkt:
hey klootviool, krijgen we dat zelfde flikkerstukkie text nou in iedere topic voor onze neus gedouwd? pleurt toch een end op met je homoclub
haha, ik moest lachen.. wat een liefde voor onze nieuwe vriend chiel.. o o o die allochtonen ook altijd :X *rent weg*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan