hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 okt 2019
58
10
hallo iedereen,
ik heb mijn theorie en AVB examen voor Motor A onbeperktgehaald en nu mag ik eindelijk AVD lessen volgen, over 3 weken heb ik al een examen gepland.
Heeft iemand nog tips en tricks om het goed voor te bereiden?
reden waarom ik het vraag is omdat ik geen Auto rijbewijs hebt dus verkeersdeelnemer kan best lastig voor mijn zijn, maar geen nood ik heb de theorieboek heel goed geleerd.

:)
 
Niet de avond voor het examen zuipen en n#*ken :+

Modbreak:

Iets serieuzer mag wel...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi





Moet je zo'n topic serieus nemen, dat met "hoi" getiteld begint?

Het is dat @Blackbandit4@ me voor was...

Niet alleen dat, wat denk je van het feit dat deze jonge/jongeman 3 topics heeft heeft gemaakt in een vrij korte tijd, daar zelf amper op terugkomt en dus niet de antwoorden leest? We kunnen hier in principe neerzetten wat we willen :')

Als vriend @Yamaha Xmax 400cc de berichten zou lezen, had hij geweten dat hij deze vraag, net als zijn andere 2, in het kletsen over lessen topic thuis hadden gehoord. Ik weet niet welke MOD deze BREAK heeft geplaatst, maar A.U.B. Doe een klein beetje voor onderzoek voordat je zoiets doet.
 
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat die rare snuiter toch zo rap al z'n AVB heeft gehaald, de vorige keer zei 'ie dat 'ie er zo'n moeite mee had.

Anyway; goeie tips voor verkeersdeelname:

1) Geen mensen aanrijden.
2) Niet tegen verkeersborden aanrijden.
3. Op de weg rijden.
D - Niet tegen auto's aanrijden.
V: Fietsers; die ook nie aanrijden
6, Als je één van bovenstaande wél hebt gedaan, en d'r rijdt zo'n gabber met zwaailichtjes achter je aan: gewoon niet meer doen en ff flink doorrijden.

En gelukstip nummer zeven, wheelies zijn cool.
 
hallo iedereen,
ik heb mijn theorie en AVB examen voor Motor A onbeperktgehaald en nu mag ik eindelijk AVD lessen volgen, over 3 weken heb ik al een examen gepland.
Heeft iemand nog tips en tricks om het goed voor te bereiden?
reden waarom ik het vraag is omdat ik geen Auto rijbewijs hebt dus verkeersdeelnemer kan best lastig voor mijn zijn, maar geen nood ik heb de theorieboek heel goed geleerd.

:)

@Yamaha Xmax 400cc Je maakt iedere keer meerdere topics aan over hetzelfde onderwerp.

Hou het een beetje compact aub.

Slot op deze, ga maar in je andere topic verder aub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan