hoi

tsja het is ni altijd makkelijk maar skiles geven is echt lache. ja maakt me dingen mee ik ben 6 maanden in oostenrijk geweest afgelopen wintersiezoen vandaar.
 
ja het is skilerares en het is snowboardbabe he ik kan aardig snowboarden wilen volgende week weer een sgaan oefenen in zoetermeer eeens kijken of we het ni verleerd zijn. Moet dan helaas wel met de auto anders kan ik me spullen ni mee nemen word beetje moeilijk

De uithof heeft bij mij toch de voorkeur, is meestal wat rustiger dan zoetermeer.
En goedkoper voor een paar uur :P
 
ja joh maar ik ben niet zo een stunter hoor ik kan wel beetje springen maar ben altijd bang wat te breken en wil nog langer mee heb namelijk nog nooit iets gebroken, even afkloppen. ik vind snel daarentegen wel leuk of hele korte bochten
 
hm ik vraag het wel even aan een kennis ben niet zo een computer kenner. Is dat jou motor op de foto? mooie hoor hoe oud ben je? en waar woon je?
Jep is mijn motor en tevens eerste. Heb begin dit jaar pas m'n a-tje gehaald en dat was dus pas op m'n 28e :X Ondertussen ben ik alweer 29... arrrghhh ;( en woon in Den Haag.
 
nou mensen ik helaas weer weg nog wat te doen voor de school morgen lekker zwemmen leuke school he :)
groetjes mocht iemand nog contact op me mail of msn doeg
 
Hallo ende welkom
042.gif
 
hej suus,
tof dat je ook lid bent. heb je gelijk ff toegevoegd aangezien ik wel s in en rond oudbeijerland te vinden ben op de motor :] mijne is h_pesman@hotmail.com
dus als je n 'rode duivel' voorbij ziet flitsen heb je best kans dat k t ben 8-)
C U around!! ;)

Bijlage: welkom.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan