hoi

snowbabe

Rookie
12 sep 2004
25
0
oud-beijerland
hallo mijn naam is suzanne en moet nog twee maandjes wachten voor mijn gs500e een gewone is. ik vond de meeting in veenendaal errrug leuk en ben benieuwd of ik hier gezellig mensen kan vinden om mee te toeren en te kletsen.
ik doe zelf een sportopleiding en sport dus veel, streetdance, turnen zwemmen en ga zo maar door. ik hou van snelheid en uitdagingen, wie niet? :)

groetjes

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/119826/5a8fc790b50a267c20ed5de0973fb174 (motor suus.jpg)​
 
Welkom :P

Enne, wat is er nu ongewoon aan je gs dan?

Oh ja... anderen zullen gaan vragen om een piccie van jezelf dus laat ik het bij deze maar alvast doen :)
 
Laatst bewerkt:
Fotootje kun je in je post laten zien door [ imgatt ] (zonder spaties) te typen in je post. Je foto zal op de plek waar je dit hebt getypt verschijnen. Wel natuurlijk fotootje attachen zoals je in je eerste post hebt gedaan.
Zelf was ik niet op de megameeting. Volgend jaar mischien :)
 
hm ik vraag het wel even aan een kennis ben niet zo een computer kenner. Is dat jou motor op de foto? mooie hoor hoe oud ben je? en waar woon je?
 
zeg mensen ik vind het wel jammer dat hier niet een gewone chat aanwezig is gaat wat makkelijker of licht dat aan mij? heeft iemand msn en zin om te kletsen?
 
full
 
ja het is skilerares en het is snowboardbabe he ik kan aardig snowboarden wilen volgende week weer een sgaan oefenen in zoetermeer eeens kijken of we het ni verleerd zijn. Moet dan helaas wel met de auto anders kan ik me spullen ni mee nemen word beetje moeilijk
 
ja het is skilerares en het is snowboardbabe he ik kan aardig snowboarden wilen volgende week weer een sgaan oefenen in zoetermeer eeens kijken of we het ni verleerd zijn. Moet dan helaas wel met de auto anders kan ik me spullen ni mee nemen word beetje moeilijk

hehe... ik heb 1x op ski's gestaan en dat gaat die skilerares nooit meer vergeten denk ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan