HoiHOiHOI !! 2 K Lak in een spuitbus !!

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
He Volk,

vandaag ff wat research gedaan...Backkie en ik hebben 2 K lak in een spuitbus gevonden !! Wa is da ? Nou Simplex .... De reguliere 1K lak van bijv. Motip is niet bezinebestendig en vliegt er zo weer af bij een beetje benzine..

Spul dat we hebben gevonden is echte reguliere basislak, 2 component. Werkt met een aromatische (?) harder ipv. de reguliere chemische en is benzinebestendig. Bus kost 15 euri, ook blanke lak. Deze blanke lak is vervolgens weer anders dan bijv. het motipspul ; geeft een mooie glasnlaag zoals je dat ook daadwerkelijk bij reguliere 2K-lak ziet...

Kortom : EUREKA EUREKA !!! :}

Oja...waaro ? Bij www.verfdump.nl...

Ga eerst mijn 350f bodywork ermee doen..laat ik weten hoe en wat werkt... :z
 
jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goed bezig maarte!!

binnekort 'n bezoekje aan denbosch brengen en wat leuke kleurtjes uitzoeken *D kunne de busjes alvast mooi op temp kome :9
 
Laatst bewerkt:
Dat is handig. Maar hoe werkt dat met die harder dan? Voormengen in de spuitbus is vast geen goede oplossing :P .
Ipv een chemische harder wordt er een atmosferische harder toegevoegd. Dus gaat pas harden bij contact met lucht. Basislak is dezelfde autolak
 
neem eerst dan maar is ff een biertje dan.... :P

Mijn 350f wordt met het spul gespoten, zodoende...maar moet wel volgens de volgorde primer..metallic..blanke lak snappie ? Maar ik zal pics nemen, kun je gelijk zien wat het wordt... :+
 
heb je de lak al gehaald tria? kun je anders even foto's maken van de bussen, dan kijk ik of ze die in tilburg ook hebben.. staat namelijk zoveel rotzooi..
 
neem eerst dan maar is ff een biertje dan.... :P

Mijn 350f wordt met het spul gespoten, zodoende...maar moet wel volgens de volgorde primer..metallic..blanke lak snappie ? Maar ik zal pics nemen, kun je gelijk zien wat het wordt... :+

(tria kijk even naar je hotmail svp..ik heb nog wel een setje koni voor honda voor je nieuw ! ;) )
 
Deze kan ik hier in helmond ook gewoon krijgen bij TH de Beer (grote verfhandel) Duurt wel en paar weken voor de lak elemaal doorgehard en benzinebestedig is volgens de verkoper.
 
Staat er niemand in die winkel die nederlands kan verstaan dan? :?

jawel, alleen ben d'r al eens vaker geweest en kweenie, zijn een beetje van die wieko's weetje wel... zo van 't zal ammel wel koop 't mar tis vast wel goed
 
Laatst bewerkt:
Zonder te overdrijven ik heb m'n eerste 4x4 truck al gespoten hiermee!
Werkt mooi,druk is goed mits op temp ,spuitkop morst wel maar daar moet je ff om denken spuitbeweging afmaken en kop ff afschudden(prijs is hoog)
Ook diverse motoren gedaan........
 
heje...morgen het spul ophalen he..volgende week vakantie, dus ff rustig aan he...kan niet heksen...heb werk zat...

* zei triaatje wiens vriendin voor extra werk heeft gezorgd door afgelopen woensdag de dijk af te rijden en efkes flink door het prikkeldraad te jassen..... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan