Hoii

^DMP

MF'er
11 nov 2022
78
23
Tilburg
Hallo, mijn naam is Darwin en ga 18 november afrijden voor mijn motor. Ik heb als lesmotor een Honda CB650R gehad.

Ik heb nog niet echt veel verstand van motors. Ik hoop wat inspiratie op te doen voor mijn eerste motor die ik binnenkort wil gaan kopen.
 
Welkom hier Darwin :W
Voor vragen over de aankoop van een eerste motor, gebruik even de zoekfunctie. Deze vraag is namelijk al erg vaak voorgekomen. Koop in ieder geval geen (rode) Hayabusa, anders kan je zomaar je naam er aan doen (geintje :+).
Succes volgende week met je examen :]
 
Welkom hier Darwin :W
Voor vragen over de aankoop van een eerste motor, gebruik even de zoekfunctie. Deze vraag is namelijk al erg vaak voorgekomen. Koop in ieder geval geen (rode) Hayabusa, anders kan je zomaar je naam er aan doen (geintje :+).
Succes volgende week met je examen :]
Dankjewel 😁
De zoekfunctie had ik al gevonden 😉.
Ik wil in ieder geval geen race motor. Denk iets van een 2e hands naked of een sporttour motor met rond de 95pk aan vermogen. Eentje waarmee ik lekker kan smijten en gooien.
 
Smijten en gooien op de openbare weg is uiteraard gaan voor een dikke 2 cilinder. Rauwe power met veel koppel/motorrem heb je nodig voor fun. In ieder geval welkom 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: ^DMP
Fazer 600, heeft precies 95pk.. :9

1668185056432.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: ^DMP
én free WiFi
:Y mja gewoon een goed ding, de dikke Duitsers op dikke Duitsers waren geen match voor deze ouwe Jap

Smijten en gooien op de openbare weg is uiteraard gaan voor een dikke 2 cilinder. Rauwe power met veel koppel/motorrem heb je nodig voor fun. In ieder geval welkom 👍
Dikke 2 cilinder en beginner is meestal geen fantastische match
 
  • Leuk
Waarderingen: ^DMP
Ik zat hier ook mee te worstelen, Ik heb dezelfde les motor..
Mijn twijfel was de Yamaha MT-09, of de Kawasaki Z900.
Qua look bewoog ik mij al naar de Z900. Met beide gereden en is de Z900 geworden :).
Was een beetje bang dat ik het gevoel had dat de motor er met mij vandoor wilde gaan, (ivm lessen op een CB650/95pk). Maar dat gevoel had ik niet met de Z900 en was erg wendbaar vergeleken met de les motor.

Ik ben ook nog aan het lessen. Dus geen pro en op 20 verschillende motoren gereden, maar deze voelde voor mij goed/vertrouwd.
 
Ik zat hier ook mee te worstelen, Ik heb dezelfde les motor..
Mijn twijfel was de Yamaha MT-09, of de Kawasaki Z900.
Qua look bewoog ik mij al naar de Z900. Met beide gereden en is de Z900 geworden :).
Was een beetje bang dat ik het gevoel had dat de motor er met mij vandoor wilde gaan, (ivm lessen op een CB650/95pk). Maar dat gevoel had ik niet met de Z900 en was erg wendbaar vergeleken met de les motor.

Ik ben ook nog aan het lessen. Dus geen pro en op 20 verschillende motoren gereden, maar deze voelde voor mij goed/vertrouwd.
Mmm 🤔 oke, ik zal ook eens naar de Yamaha MT-09 en de z900 kijken.
 
Motorrijbewijs is in de pocket!! 😁

Persoonlijk had ik enige moeite met de dagen tussen het behalen van het rijbewijs en het daadwerkelijk vasthouden van het pasje waar op stond dat ik ook echt een motorrijbewijs had. :)

Welkom

db
 
  • Leuk
Waarderingen: ^DMP
Terug
Bovenaan Onderaan