Hollandse Motorbeurs Vijfhuizen 16-17-18 november 2018

Hm, nou ben benieuwd. Als ik dit zo lees zie ik er vooral tegenop dat ik er een uur voor moet rijden. Achja, we gaan het zien.
 
...dacht tegen beter weten in, laat ik ook maar eens die kant uit gaan. Als je HvW, ANWB en natje/droogje stands weglaat blijft er weinig over. Om het dan 'de hollandse motorbeurs' te noemen is meer een marketing succes dan een inhoudelijk succes......bespaar je de 20,- als je met de vierwieler gaat
 
Mezelf overgehaald om naar west-NL te rijden. Nee, daar kom ik niet zo graag. Veel te druk daarzo!
Vijfhuizen: €12 entree en €8 parkeren. (motor gratis)
Dat laatste bedrag is simpel te besparen met parkeren in dorp. Plek zat en paar 100m van de ingang. (toch weer bijna een kratje bier!)

Eens met Fishbone, weinig interessant. Wel nog paar spulletjes gescoord. (ik was er nu toch)
Expo was HEEL rustig. Voordeel is dan wel dat wat er is, goed is te zien. Dat dan weer wel. Was er veel sneller weg als in planning.

Ga er zelf iig niet meer heen.
Als gemeld: Toegang is €12, maar ik heb nog niet voor €2 gezien.
Zonde van de entree en van de benzine.....................
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben vandaag gegaan. Vond het ook niet heel bijzonder. Volgend jaar niet weer. Was wel druk vandaag. Nog motorsokken gescoord en dat was het wel. Wel wat mooie aanbiedingen voor textiele kleding maar heb alles in principe al. En wat andere zeggen, veel 'Harley-leer kleding' waar ik zelf dus helemaal niets mee heb.
 
Ik denk dat het "Oeps" slaat op het feit dat per ongeluk jouw hele reply verwijderd is in plaats van alleen de reclame naar een/jouw bedrijf....
Maar dat is alleen maar mijn gok hoor....
 
Ik denk dat het "Oeps" slaat op het feit dat per ongeluk jouw hele reply verwijderd is in plaats van alleen de reclame naar een/jouw bedrijf....
Maar dat is alleen maar mijn gok hoor....

Ik ben geen bedrijf, ik ben student aan de kunstacademie met een voorliefde voor motoren en techniek. Daarom heb ik dit kanaal. Ik verdien niets en dat is ook niet het doel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan