Hollandse Motorbeurs Vijfhuizen 16-17-18 november 2018

Honda-noob

Die hard MF'er
16 apr 2017
292
65
Altena
Dé Hollandse Motorbeurs in ’t kort:
Evenement : Dé Hollandse Motorbeurs
Data : 16, 17 en 18 november 2018
Locatie : Expo Haarlemmermeer, Stelling 1, 2141 SB Vijfhuizen (gelegen aan de N205)
Openingstijden : vrijdag 16 november : 18.00 – 22.00 uur
zaterdag 17 november : 10.00 – 18.00 uur
zondag 18 november : 10.00 – 18.00 uur
Toegangsprijs : volwassenen : € 12,00
65+-ers : € 6,-
kinderen t/m 12 jaar : gratis
Organisatie : Organisatiebureau Fremar b.v.
Website : www.dehollandsemotorbeurs.nl
Twitter : @motorbeursholl
Facebook : facebook.com/dehollandsemotorbeurs
 
Ik ga er dit jaar heen. Weet iemand wat ik hier van kan verwachten? Normaal gesproken ga ik enkel naar de motorbeurs in Utrecht.
 
Ik ga er dit jaar heen. Weet iemand wat ik hier van kan verwachten? Normaal gesproken ga ik enkel naar de motorbeurs in Utrecht.

Volgens mij is dit de eerste keer.
Als het net zo'n succes wordt als de auitomotive-gereedschapsbeurs die ze daar een jaar of 3 geleden gedaan hebben zal het snel over zijn. Je kon daar een kanon afschieten, zo stil was het. En dat is ook de reden dat ik er nu nog niet sta met mijn bedrijf.
 
Ja wel handig om de titel aan te passen inderdaad, lees het nu pas. Hoe moet dit overigens?

Volgens de organisatie komen er wel redelijk wat merken op af, dat in combinatie met dat er wat kraampjes aanwezig zullen zijn doet mij wel wat hoop geven
 
Geen idee hoe je tegenwoordig de topic-titel kan aanpassen. Maar stuur even een melding aan een admin, die kunnen dat zeker wel.
 
Ja wel handig om de titel aan te passen inderdaad, lees het nu pas. Hoe moet dit overigens?

Volgens de organisatie komen er wel redelijk wat merken op af, dat in combinatie met dat er wat kraampjes aanwezig zullen zijn doet mij wel wat hoop geven

In de tekst op de website staat dat de merken vertegenwoordigd zullen zijn via de standhouders, het is dus niet gezegd dat de merken daar zelf met een stand staan.... verder publiceren ze geen standhouderslijst omdat die tot het laatste moment kan veranderen... als het een interessante lijst met standhouders was geweest had die heus wel online gestaan, nu weet je totaal niet wat je moet verwachten.. waar betaal je 12 euro voor? En alle bijkomende kosten voor reizen/parkeren. Wacht de recensies wel af 🙃
 
Eens met bovenstaand bericht...is het nu zo lastig om de lijst neer te knallen met standhouders...nu blijft het gissen wat er zal staan..
 
Ik neem de gok , ga zaterdag heen .
Motoren parkeren gratis , auto's 8 eu.

Schiet wel wat kiekjes en een kleine recentie na afloop.

Beter als de intocht van de Sint bij mij in de omgeving , kom ik daar mooi ff mee weg bij de vrouw & kids 😎🍺
 
Ik ga hier zondag even kijken. Ben nog nooit op een motorbeurs geweest dus ik heb 0 verwachtingen, ik denk dat dat in dit geval in het voordeel werkt. :Y
 
Ik ben vandaag met mijn zoon heen geweest. Het was een kleine beurs en helaas niet spectaculair. Persoonlijk vond ik het het geld niet waard. Was blij dat ik de kaartjes gewonnen had bij het plaatselijke weekblad. Met 45 minuten stonden we weer buiten.

Er waren wat stalletjes met motorreizen, gereedschap en olie en dergelijke en wat kledingstalletjes waar mijn voorkeur niet naar uitging. Dat was meer voor choppers. Verder nog wat kleine standjes van een paar merkenclubs. De grootste standhouder was Hans van Wijk motoren.

De motoren op de parkeerplaats maakten bij mijn zoon meer indruk dan allen die binnen stonden
 
Mee eens het is dat ik om de hoek woon ...en toch wel even wilden buurten...veel stands die weinig met motoren te maken hadden.
Jammer want deze locatie heeft veel ruimte echter is het niet gelukt om zelfs één hal te vullen.
 
20181116_182333.jpg
 
Ik ben gisteren geweest. Deed er 3 uurtjes over om de beurs door te lopen.
Was precies wat ik er van verwacht had....
Ik overweeg om er volgende keer ook te gaan staan, maar dat hangt af van de prijzen (voor standhouders en voor toegang + parkeren).
De nu gevraagde € 12 + € 8 parkeren is wel wat aan de hoge kant.
 
Vandaag geweest , tja wel wat klein idd met 40 minuten waren we er wel klaar mee.
Daarna nog een uurtje bavaria biertjes gedronken bij een kraampje.

Notendop: kleding hvw aantal zaken duurder dan elders of internet, wat reisaanbieders, hoeden , portemonnee 's , lederen vestjes & cowboy meuk.
Navigatie , campingmeuk, dominator uitlaat kraam, Vmax tuning, oldtimer verkoop, poets& kettingspray etc etc, broodje bal , bavaria bier, gereedschap ,& boutjes etc.
Oja oordoppen aanmeten a 79 eu dacht ik te zien.


12 euro waard ... ach best een leuke start van mijn vrije zaterdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan