HOLY SHIT !!!!!!!

Hallo aanstaande papa: gefeliciteerd!
En geniet inderdaad nog maar extra hard van het :] , straks moet je je centen besteden aan luiers, kinderkleertjes en speelgoed en je al je vrije tijd besteden aan je newborn en aan je vrouw! ;)
 
Gefeliciteerd!

En ook als het een meisje is een PW50 laten rijden hè? En niet zoals die man: zoontje meenemen naar de motorzaak, maar dochter bij moeders thuis laten
frusty.gif
frusty.gif
frusty.gif

Nee hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn, wat het ook wordt, motorrijden zal het.

Hij/zij heeft ook nog een MAMA die het goede voorbeeld geeft.
 
HEEEEEEEEE Gizmo , proficiat.

Je hoort nu ook niet meer bij de categorie "waardeloze-zaadschieters",als alles goed gaat ga je in ieder geval een hele leuke tijd tegemoet. :} :} :}

Spijt moet je er nooit van hebben, je levert nix in, je krijgt er wat bij, je krijgt een mens meer in je gezin waar je rekening mee moet houden.

( ik heb 2 dochters 9 en 11, het zijn geen schatjes, halve kwajongens, maar ik geniet er nog iedere dag van, kwallen en klieren over en weer, iedere dag lachen, iedere dag een gezin met een verhaal,,,,,, en dat is niet saai) 8-)


het enige nadeel dat ik kan bespeuren :
Al kon je vroeger nog zo goed bij Barby's wegblijven, als je een meisje krijgt , weet je in no time alles van barby's en make-up!!!!! :+
 
Van harte papa Gizzz en natuurlijk ook voor mama Gizzz.

Dat wordt dan toch mischien een zijspannetje aanschaffen? :+

Zoek niet verder, ik heb hier een enorm kindvriendelijke combi. :] :]

suc6
 
Is er alleen over een jongetje, maar goed meisje kan ook, en misschien wel alletwee of meer van één. Je weet maar nooit. Maar dan kun je je vast voorbereiden! Nogmaals gefeliciteerd, ook Firebabe!!!

joe.jpg
 
Ja, was gepland, maar krijg er nu langzaam spijt van. ;)

koga_xx
Spijt moet je er nooit van hebben, je levert nix in, je krijgt er wat bij, je krijgt een mens meer in je gezin waar je rekening mee moet houden.

:^

Inderdaad niet hebben, ben (pas) sinds 5 maanden papa (Dochter, en ja ze gaat zeker mee naar de motorzaak ;) ) maar ik geniet er nog altijd van. en ach, die nachten dat je om 1,2 en 4 uur je bed uit moet, die overleef je ook wel. *D

Je krijgt er een hele hoop leuke, grappige en mooie ervaringen voor terug.
 
Mag'k weer de laatste zijn om te feliciteren?!

Veel plezier ermee! (dat zeg'k letterlijk bij elke gelegenheid met 1 uitzondering) :)
 
heel erg gefeliciteerd!
en natuurlijk een pocketbike kopen (kan je em snel leren racen, dan heb je mischien over 15 jaar een racer in de familie)
 
Jaja, het is wat.

Natuurlijk zal ik het leuk vinden als het er is, en ik geloof idd wel dat het prachtig zal zijn.
Alleen stoer zeggen dat we wel een baby gaan "nemen", en dan de confrontatie dat het zover is, is toch wel even iets anders.

We hebben gelukkig nog 6 maanden om er aan te wennen, al hoewel dat ook wel zo voorbij zal zijn.
 
Ook namens mij van harte gefeliciteerd en geniet ervan !!!!!!!!!! En die paar korte nachten ben je zo vergeten................

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan