Home Town of the GSX-R 750 K models ! Part V

1200 op de teller :$ en het is nog geen woensdag

Randje rechts is er bijna af.......jammer dat meneer de politieagent, die zijn werk vast heel goed doet, bij het begin van de oprit stond bij de speeltuin.
Was daar nog nooit geweest maar het is daar toch wel leuk hoor :Y
 
Zo weer terug uit Duitsland, 440 km staat er weer bij. *O*
Maar wat een wind, op de heen weg over de grens, wind tegen, maar terug ging ie wel lekker, alleen de nek spieren protesteren nu een beetje.

Op de A12 kwamen we gixxergirl en nog een mf-er tegen, die deed denk ik haar final ride op de 600, was wel grappig, bij deze gespot :W

Het was een super lekkere dag *O*

:W
 
@gixxergirl1986

zou je mijn pics in de OP willen vervangen door deze...

IMG_0752.jpg



IMG_0756.jpg


betere pics volgen...
 
mods in de OP kloppen, alleen moet de witte striping worden vervangen door rode en er komen binnenkort carbon heelplates en motrax bar-ends op...
 
Laatst bewerkt:
vandaag wat zitten klussen en mijn carbon frame protectors geplaatst.

[afbeelding]

En door de farme plugs blijven ze mooi op hun plaats zitten.

Voor het plaatsen van het carbon voor spatbord moet ik nog ff w8en tot ik mn voorbok binnen heb.

Zou je
carbon front fender
carbon frame protectors
frame plugs

willen toevoegen aan mn mods?
Aangepast :Y
 
1200 op de teller :$ en het is nog geen woensdag

Randje rechts is er bijna af.......jammer dat meneer de politieagent, die zijn werk vast heel goed doet, bij het begin van de oprit stond bij de speeltuin.
Was daar nog nooit geweest maar het is daar toch wel leuk hoor :Y
Als je nog keertje daar heen gaat laat ff weten dan ;) Ben daar van uit huis binnen 5min ofzo, maar ben meegegaan met de meidenrit van pp. Reed eerst achteraan maar was niet te doen :N Toen 2de gaan rijden en ging stuk beter. Met beide bandjes van de grond geweest })
 
Zo weer terug uit Duitsland, 440 km staat er weer bij. *O*
Maar wat een wind, op de heen weg over de grens, wind tegen, maar terug ging ie wel lekker, alleen de nek spieren protesteren nu een beetje.

Op de A12 kwamen we gixxergirl en nog een mf-er tegen, die deed denk ik haar final ride op de 600, was wel grappig, bij deze gespot :W

Het was een super lekkere dag *O*

:W
Ja klopt :Y Laatste ritje met 25kw *O* Vandaag de 13.000km ook gepasseerd zullen wel op kijken bij de motorzaak :P
 
@GSX-Ster

als dat aanbod nog staat van een keer achterop ,kan je toevallig maccie op de zondagavond en vrijdag effe weg brengen en ophalen van z'n werk :?

z'n auto is namelijk naar de k****r B|

zucht '(
 
@GSX-Ster

als dat aanbod nog staat van een keer achterop ,kan je toevallig maccie op de zondagavond en vrijdag effe weg brengen en ophalen van z'n werk :?

z'n auto is namelijk naar de k****r B|

zucht '(

Van echt fietsen krijg je mooie benen hoor O-)

@gixxergirl...doe ff een polletje in de OP....we moeten maccie echt de lente door helpen :Y
 
@GSX-Ster

als dat aanbod nog staat van een keer achterop ,kan je toevallig maccie op de zondagavond en vrijdag effe weg brengen en ophalen van z'n werk :?

z'n auto is namelijk naar de k****r B|

zucht '(
Zag net dat eerste foto van jou in de op het niet meer doet iets verwijderd :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan