Homepage aangepast foto's van de r6 en schadefoto'

Auke

MF veteraan
3 jun 2001
1.053
12
Fryslân
Voor degenen die geinteresseert zijn in foto's van mijn (vrij standaard) r6, en foto's van de CBR + politierapport na de crash. Zie mijn homepage.

even een voorbeeltje van een crashfoto:

crash2.jpg


_________________
Auke's page voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Auke op 2001-08-07 00:16 ]
 
Regentijd = poetstijd
Aangezien het de laatste tijd nogal regent => toch maar schaam schaam 8-)
 
Spijt me zeer maar vind de neus van de R6 mooier als de R1. Vind vooral die luchtinlaat in de neus van de R6 erg gaaf.
 
Werd wel eens tijd ook! :)

Moet ook nog eens foto's maken van mijn motor maar dan zal ik hem wel eerst helemaal moeten poetsen en daar heb ik nog even geen zin in, ik ben liever aan het rijden ;)
 
Spijt me zeer maar vind de neus van de R6 mooier als de R1. Vind vooral die luchtinlaat in de neus van de R6 erg gaaf.

Jouw smaak komt duidelijk niet met de mijne overeen... Het smoeltje van een R1 is juist zo mooi omdat die GEEN luchtinlaat heeft... Die luchtinlaten aan de voorkant zien er werkelijk NIET uit... ( voorbeelden.. Kawa ZXen, Honda VTR enz enz..)
 
Ik heb dat bij alle soort schade foto's..........

[spammode]

kijk eens op mijn site bij Crashed Bikes daar zitten hele lelijke
dingen tussen........ http://members.tripod.com/~the_saint_3

[/spammode]

Niet erg geruststellend voor SV-rijders... Frame helemaal doormidden?
Ook vreemde foto... Mannetje met een soes (vork naar voren gebogen) lijkt trots op de schade :? :?

Doet wel een beetje pijn, om goede fietsen zo gedeukt te zien...

Dan biedt de bikster gallary toch een plezieriger aanblik.... :9
 
Jouw smaak komt duidelijk niet met de mijne overeen... Het smoeltje van een R1 is juist zo mooi omdat die GEEN luchtinlaat heeft... Die luchtinlaten aan de voorkant zien er werkelijk NIET uit... ( voorbeelden.. Kawa ZXen, Honda VTR enz enz..)
Dan hangt mijn smaak daar weer precies tussenin. :P

Vind de R1 nog weer een stukje agressiever eruit zien, maar vind die luchtinlaat van de R6 ook zeker erg mooi.
Ze zijn gewoon beide erg :}
 
auw Auke,

die foto van je CBR doet mij pijn in mijn hart......

Bedankt '(

Elke keer als ik die foto's zie doet het mij weer in een huilbui uitbarsten '( Gelukkig denk ik dan weer aan de R6 en ben ik weer :) Ik zou nog :) :) zijn als die :j verzekering eens zou gaan uitbetalen :(
 
motor ziet er tof uit. blauw is echter mooier(heb ik zelf). Is het nog gelukt met je sportuitlaatje

Persoonlijk vindt ik rood mooier, hij had van mij echter nog wel wat meer roder mogen zijn, zoals de 2001 modellen.

Ik heb inmiddels een sportdemper erop. Het is een Bos, ovaal Carbon geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan