Homepage ONK Wegrace

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Dames en heren,

een groot manco van het ONK Wegrace anno 2004 vind ik dat er geen fatsoenlijke internetpagina bestaat voor het ONK, zoals het Duits Kampioenschap, IDM, wel heeft (www.idm.de). Ik probeer hier samen met een aantal anderen wat verandering in te brengen.
Wie beter dan motorrijdend Nederland kan ik vragen wat er op zo'n site verwacht wordt. Wat voor informatie zouden jullie graag via zo'n site kunnen opvragen?

Alvast bedankt en mocht ik meer weten over een mogelijkheid deze site ook daadwerkelijk te ontwerpen, dan laat ik jullie het weten!

Groeten,
Bas aka Villie
 
zozo... naast die racegirl grotere plannen voor een site :)

succes!!


ow ja, wat ik zou willen zien op zo'n site:
[*]geschiedenis
[*]uitslagen van voorgaande jaren
[*]info over coureurs
[*]info over teams
[*]info over circuits
[*]kalender
[*]regelementen
[*]forum
[*]veeeeeeeel foto's :P
[*]achtergrondinfo over het zelf meedoen
 
Klopt, maar ik vind de site niet compleet, niet alle gegevens die mensen willen weten zijn er op te vinden. Kijk maar eens naar het lijstje van Viccie. En als je Racesport vergelijkt met www.idm.de zie je toch wel aardig wat verschillen
 
Das ook wel een heel goeie idd!

En is er ook belangstelling in achtergrondartikelen als "Wat doet Jan, de bandenman, van Veneman?"
 
Hey Villie,

Goed initiatief. Als je de duitse idm site kopieert heb je wat mij betreft alle informatie die ik graag zou willen hebben omtrent het ONK.

Succes

Gr.
Tiko
 
Das ook wel een heel goeie idd!

En is er ook belangstelling in achtergrondartikelen als "Wat doet Jan, de bandenman, van Veneman?"
precies, allemaal achtergrond info over het racecircus op ONK nivo :9~ info over rijders, teams, werk van de teams, eigelijk gewoon een kijkje achter de schermen, zou prachtig zijn.

Prima idee, post hier wel ff de link als ie klaar is (kan haast niet wachten :}
 
flapmeth-> Zoals ik al zei, dit zijn plannen, het is nog LANG NIET zeker of het er komt, maar ALS het er komt is de bedoeling dat het begin volgend seizoen online moet zijn.

TurboTeunis-> Ik heb al verschillende mensen gesproken die allemaal afhankelijk zijn van de KNMV mbt uitslagen, en allen hebben mij te kennen gegeven dat de KNMV moeite heeft zelfs een dag na een sessie te komen met officiële uitslagen en tijden. Wat ik zelf het liefst heb is een soortgelijk systeem als de MotoGP heeft, met het liefst een afbeelding op de site, en anders wil ik eigenlijk een 'directe' koppeling met Mylaps.com. Moet ik dus nog samen met de KNMV bekijken
 
Ja misschien zou jezelf met dat mylaps.com een soort van live-timing kunnen maken. (of draaf ik nu door?)
Maar ik vind het wel vreemd dat je bij de zac altijd snel en uitgebreid de uitslagen kunt bekijken en dat de uitslagen van de ONK altijd geheim lijken te zijn.
 
Dat is idd wat ik graag wil, moet nog even kijken hoe dat te doen is.
Bij de ZAC kun je dus 's avond alle tijden al bekijken? Dan is het misschien wel een idee dat ik eens even contact op neem met degene die dat voor de ZAC regelt! Heb jij toevallig een naam voor me?
 
IK lees net wel dat het onk bestaan aan een zijden draadje hangt dus ik hoop DAT er volgend jaar een onk seizoen is duzz afw8te en hopen op de goed e afloop
 
Dat gaat echt wel door, de toekomst is onzeker, maar het ONK gaat nog wel een tijdje mee, moet alleen actie ondernomen worden door bijvoorbeeld extra publiciteit
 
Speciale pr0n en warez afdeling voor Viccie, heeft ie behoefte aan. :+

Belangrijkste zijn vlotte uitslagenlijsten en klassementsstandings, verder net zoals op racesport.nl team- en rijderverslagen.
 
een rijders column
een diepte intervieuw met een rijder

een dag als stagiere mee lopen bij een team en daar een verslag van schrijven
 
Behalve snelle en duidelijke uitslagen en tussenstanden, een mooi overzichtje van alle deelnemers per klasse, en van allemaal een plaatje van de rijder op de fiets zodat je beter weet wie wie is als je gaat kijken :)

En een kalender met de layout van de circuits.
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd wat ik graag wil, moet nog even kijken hoe dat te doen is.
Bij de ZAC kun je dus 's avond alle tijden al bekijken? Dan is het misschien wel een idee dat ik eens even contact op neem met degene die dat voor de ZAC regelt! Heb jij toevallig een naam voor me?

zacmotoren@quatrebras.com
 
Laatst bewerkt:
Wat bij de knmv wellicht meespeelt is dat ze alleen de officiele uitslagen willen plaatsen en geen fouten willen maken omdat er van alles op het spel staat, dat lijkt me bij deze site iets problematisch, zet er gewoon officieus onder en klaar is kees :P
 
:^

Inderdaad gewoon er bij roepen dat het een officieuze uitslag is en je bent klaar. Geen probleem lijkt me. Ik zal binnenkort eens contact zoeken met de KNMV en de ZAC eens een mailtje sturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan