Honda 4-takt replica, Grote en kleine wielen topic, deel 2

#52
Kwam deze vannacht tegen:
http://link.marktplaats.nl/586068028

Z50R replica (Jincheng 50Q-9), leek me wel leuk om over te bouwen op een frame met kenteken en eventueel 125cc met lichtspoel. Helaas is de verkoper erg stug qua prijs en is het sowieso een "aparte" qua contact. Lijkt me wel leuk om eens een pitbike/Z50R pre-pitbike op kenteken te hebben om een beetje rond te cruizen.


Zoiets is natuurlijk ook porno :9~ :
[afbeelding]
Maarja voordat je je ZB/PBR er zo bij hebt staan ben je heel wat centen verder -O-
Ik heb die uitlaat nog aangepast voor 4-klepper :-D
 
30 sep 2011
25
0
30
Vlissingen
#54
zo tijdje weer niks laten horen maar hier is het gespoten frame.
gister nog even naar dax weekend geweest en een koso rx1n teller gekocht. en nog wat klein spul..
ik heb onder tussen een aardige verzameling onderdelen dus ga de dax nu op t gemakje opbouwen!









waarom posten jullie eigenlijk zo weinig foto's ??
 

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.081
0
33
#55
Hoe tof ik de kleine motortjes ook vind, vanavond afscheid genomen van mijn 125cc Dax. :/
Ik heb komende tijd andere prioriteiten. Mijn Dax heb ik verkocht aan een liefhebber. :Y
Wellicht koop ik nog eens zoiets kleins maar ik denk dat de volgende motor een grotere gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
30 sep 2011
25
0
30
Vlissingen
#56
Ja je moet hem ook als erbij hebben! Ik heb een cbr1000 voor de lange stukken en me daxen zijn voor op "zondag". Dit is een st70 uit 77. Komt wel 150 daytona onder. Maar verzekering kost me 2,10 euro per maand en geen belasting!
 

Ramoncito

Die hard MF'er
9 mei 2008
392
0
48
Maarssen
#58
Ja je moet hem ook als erbij hebben! Ik heb een cbr1000 voor de lange stukken en me daxen zijn voor op "zondag". Dit is een st70 uit 77. Komt wel 150 daytona onder. Maar verzekering kost me 2,10 euro per maand en geen belasting!
Heb je hem niet laten herkeuren naar 125cc? Dat schijnt maar iets van 50,- te kosten, voor het geval dat je eens gezeur met je verzekering krijgt of gecontroleerd wordt..
 

Ramoncito

Die hard MF'er
9 mei 2008
392
0
48
Maarssen
#60
Ik was Hildo al weer bijna vergeten maar ben nu even aan het lezen. Het is echt een feest om zijn verhalen te lezen op zijn web 1.0 pagina's! :-)
 

Ramoncito

Die hard MF'er
9 mei 2008
392
0
48
Maarssen
#63
Bedankt Hildo!!

Ik heb alles nog eens een keer gelezen en door één van zijn opmerkingen ben ik er achter gekomen waar het probleem met mijn accu vandaan komt! Nou weet ik nog steeds niet hoe ik dat moet gaan oplossen maar ik weet in ieder geval dat ik niet de draadboom hoef te vervangen en dat scheelt aanzienlijk ;) Mooi dat het kwartje valt na zoveel tijd door gewoon Hildo's verhalen te lezen!
 

Ramoncito

Die hard MF'er
9 mei 2008
392
0
48
Maarssen
#65
Heel grappig om te zien maar eigenlijk is het een 600cc motor met 8"wielen en een heel klein tankje.. Niks Monkey meer aan, wel een leuk project ;)
 

nielspbr

Die hard MF'er
6 jul 2008
309
0
52
Kockengen
#69
Draadje maar eens een schop geven.

Eindelijk de vering goed op orde, rijdt heerlijk.


(er moet nog wat op de voorremleiding worden verzonnen, zit niet mooi zo.)
 

Mr. Oizo

Die hard MF'er
13 dec 2007
510
0
40
#71
Gisteren heb ik mijn uitlaatdemper eens opengemaakt en nu blijkt dat meer dan de helft van de dempingsmateriaal 'verdwenen' is. Eens kijken hoe veel invloed het heeft als ik hem weer vul. :+
 

Zealot

MF veteraan
7 feb 2003
6.547
0
34
Harderwijk
#74
Ik heb genoten van hildos verhaal, ik lees de update even.


Er zit toch weer een dax aan te komen.oid
Heb een lifan 140cc 12 pk blok liggen.
Die vergaart maar stof.
Het idee is een soort allroad mini te maken