Honda 4-takt replica, Grote en kleine wielen topic, deel 2

martin117

MF veteraan
13 jun 2014
1.812
423
43
Deventer
Deventer hier :t

Net een test ritje met nieuwe schokdemper en 17 tands voor
Rijd goed, slaat minder door, dus blij met de demper
Tandwiel bevalt ook, trekt langer door in de versnellingen ca 70 in de 2 en bijna top in de ,3, vier gaan de touren omlaag, en veel geduld nodig om sneller te gaan, zit wel meer in, maar de 125 komt dan net te kort.
Met de 140 eronder zal dat wel goed komen verwacht ik

Voorlopig ben ik er blij mee

odi_

MF'er
1 mrt 2013
64
3
Mooie eindjes weg!

Ik zag ergens in de zomer een Monkey in Leeuwarden rijden. Verder ben ik voor zo ver ik weet de enige!
Ook wel gaaf8-)

• Like
Waarderingen: martin117

dylanpilot

MF veteraan
30 jan 2011
1.839
223
54
Holland
Ze benne schaars goed die Monkey’s.
Alhoewel eerlijk gezegt ik ook tot op heden sinds krap 2 jaar ik rondstuur met miene Honda Grom ook die nog niet ben tegengekomen.

kawa ted

Die hard MF'er
23 okt 2018
366
79
Ik woon in Haarlem daar zie ik vaak Dax & Monkey `s rijden maar Ik denk dat de meeste bij de Dealers rijden .Utrecht ( Loef Houten )
Soest en Zwolle . een keer per jaar de Bloembollen rit ( Noordwijkerhout ) wel 40 / 50 stuks Super Leuk

IndianScout

Die hard MF'er
11 mei 2011
568
305
27
Bolsward
Mooie eindjes weg!

Ik zag ergens in de zomer een Monkey in Leeuwarden rijden. Verder ben ik voor zo ver ik weet de enige!
Ook wel gaaf8-)
hier in bolsward rijden 2 skyteam's rond een rode en zwarte .
helaas weinig 4 takt voor de rest :N

@odi doe je motor elfsteden tocht mee op de skyteam ? ik doe hem altijd op de ss50 .

martin117

MF veteraan
13 jun 2014
1.812
423
43
Deventer
Wanneer is dat?
Klinkt wel leuk
Hoe lang duurt het ongeveer? (moet helaas bijtijds thuis zijn)

Monkey op de drager en ernaar toe rijden is dan wel makelijk
(of bij meerderen uit de buurt, kan de aanhanger erachter)

IndianScout

Die hard MF'er
11 mei 2011
568
305
27
Bolsward
met pinksteren is dat altijd , 240 km rijden rondje friesland . met 4,000 motor's
Helaas is 90% nieuwere motoren maar er is nog een klein groepje die hards met oudere motoren / unieke motoren .
is wel smorgens 8 tot smiddags 3 uur (met 2 pauzes) . maar erg leuk .

Marinus84

Die hard MF'er
27 feb 2008
555
4
Haarlem
www.marinusdebeer.nl
Wat leuk om te zien dat hier nog activiteit is! Ik ben de starter van deel 1! Inmiddels al heel lang geen kleine wielen meer onder mijn kont gehad.. Jarenlang gedroomd over een goede C90 maar uiteindelijk toch voor gekozen om mijn NTV650 Revere te houden..

'Als ik later oud ben' wil ik toch nog eens kijken of er een C90-achtig model is het een immense tankinhoud om eens een flinke reis mee te maken. Tot die tijd blijf ik het hier een beetje in de gaten houden :)

dylanpilot

MF veteraan
30 jan 2011
1.839
223
54
Holland
Klinkt leuk dat rondje Friesland met Pinksteren.
Met het oog op die komende wetgeving omtrend maximaal 100km per uur mogen rijden op de snelweg zou ik met mijn 125cc brommert zo die kant uitkunnen als het zover is.
Voorheen zelden de snelweg op met mijn A1 motorfiets ivm die max snelheid van 130km per uur waarbij ik het onprettig vond om daar rond te rijden.
Maar straks gaat dat flink veranderen en vind dat zelfs wel positief.

• Like
Waarderingen: Delight