Zal dat eens checken.Ik heb onder mijn dax 2 Assen gemaakt van assenstaal wat ik meen 11.9mm was. De originelen as was 11.6 dus had stuk meer speling in de lager gaten van 12mm wat voor zwabbere zorgde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal dat eens checken.Ik heb onder mijn dax 2 Assen gemaakt van assenstaal wat ik meen 11.9mm was. De originelen as was 11.6 dus had stuk meer speling in de lager gaten van 12mm wat voor zwabbere zorgde.
10 inch wielen. Heb eerder een Dax brommertje gehad met originele brug e.d. die stuurde veel gemakkelijker.Hoe groot zijn je wielen?
Heb zelf een Monkey, mono schok achterbrug (is +12cm) en 10 inch ipv 8
Deze beiden hebben het rijgedrag drastisch verbeterd, dus dat het bij jouw slecht is, lijkt me niet logisch.
Schokbrekers wel goed?
Alles is in goede staat, heb hem net opnieuw opgebouwd. Mijn vermoeden is dat het door de langere brug komt. Was benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde ervaren hebben na het plaatsen van een verlengde achterbrug.ik denk dat johnny de wielassen bedoelt. Is de dax niet meer "op z'n neus" komen te staan door de langer brug en schokbrekers? Dit veranderd dan natuurlijk de balhoofdshoek, waardoor hij zenuwachtiger/minder stabiel wordt. Hoe is het met de balhoofdlagers? hier geen deukjes of dode punten in?