Honda 450 nighthawk

Retrofrique

Rookie
25 jun 2022
1
0
Pas weer een motor aangeschaft na 6 jaar onderbreking. Een mooie oude Honda 450 nighthawk. Nu wil ik kortere schokdempers erop zetten. Hebben jullie een aanbeveling voor een goede plek waar ik die kan kopen? Online of anders in het zuiden van het land ergens (Brabant Limburg Gelderland kan ook)
 
Redelijk goedkoop en toch goed is Hagon,of YSS,je zal alleen wel moeten uitzoeken welke kortere er passen.
Maar vanwaar de kortere schokbreker wens,je moet daarmee wel goed rekening houden dat je genoeg speling overhoud
tussen de band en de binnenkant van het spatbord,ook ga je het weggedrag veranderen.

 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je niet zo groot ben.
Wat ik gedaan heb is inderdaad iets kortere schokbrekers gemonteerd, wel gekeken of er nog voldoende veerweg overblijft tussen achterband en spatbord.
Nieuw zadel gemaakt wat veel lager is dan origineel, maar wel met voldoende comfort, ik heb dit opnieuw laten bekleden bekleden. Vervolgens nog een achterband er op die niet zo hoog is, namelijk elke mm helpt. Vervolgens nog van die daytona laarzen gekocht, die zijn ook weer een paar centimeter hoger.
Mijn vrouw is er blij mee, ze is ook 1.57 groot. En dan krijg je zo iets , 42 jaar oud maar rijdt nog prima.
20220326_121501.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan