honda 750 X-ADV 2021

zie antwoord bericht

  • nvt

    Stemmen: 0 0,0%
  • nvt

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0

europapierre

MF'er
30 nov 2004
103
36
Geleen
Sinds 2 weken een adv,tje 2mnd voor het pensioen
Loopt prima en nu de 1000km beurt weet iemand hiervan de kosten ?
Zelf rij ik al vanaf mijn 18 jaar veel motoren gehad en de laatste 20 jaar bmw gereden van 1150 tot 1200 en half watergekoeld tot 2016 bouwjaar.
Over deze laatste toch iets teleur gesteld ivm de schakelmomenten.
de oude bmw bouwjaar 2005 meer dan 120000km zelf gereden nooit kosten aan gehad alleen het achterlampje stuk gehad.
Zelfs 7 jaar geen remolie vervangen geen probleem met de abs gehad en om de 2 jaar olie vv.
maar de 2016 versie kon ik maar niet aan wennen,nu de adv gekocht loopt super trekt super rij hem nu nog even rustig in
Daar het tft scherm een computer curcus behoeft en iedere keer weer eea door het boekje bladeren en lezen.
Jammer dat er momenteel geen verhoogd scherm is te krijgen voor mijn adv 2021 of het zijn lange wachttijden
houd me aanbevolen als iemand er een weet te liggen. wel een rugsteun besteld helaas 7-9 weken wachttijd
 
Om je scherm te verhogen heb je opzet-stukken met een gat die mpeteen ook de winddruk verminderd, gewoon googlen: Honda X-adv accesoires .
Ik kom van een Honda GW 1800 6flat, naar een X-adv was toch een grote aanpassing.
De X is veel nerveuzer, de GW. weegt 400kgr en de X. 230kgr en het hoge koppel zal er ook wel voor iets tussen zitten.
Ik ben wel blij voor mijn wissel want ik kon de GW niet gemakkelijk meer "behandelen" (69jr)
Wat ik mis is de Cruse Control, verlichting van de bediening-knopjes en een 12v aftakking model sigaren-aansteker, voor de rest niets dan ++++.
 
Vandaag nog gebeld voor de brief die ik van honda had ontvangen over de adv 750 X 2021 ivm de update,s het inhouden bij wegtrekken en er komt ook nog een update ivm de bekabeling heb ik begrepenDeze laat ik in het voorjaar nog toepassen bij de motorzaak.Trouwens voor de aansluiting 12 volt kun je een omvormer onder de zadel aansluiting van 5v naar 12 volt toepassen.En zoals je zegt we worden ouder en dan is zo,n lichter motortje snel en sterk genoeg voor veel rijgenot.Daar ik veel in de eifel en ardennen rij met dagtochtjes.Daarbij heb ik van puig een verhoogd scherm gemonteerd en dit voldoet prima,en de gps op het stuur gemonteerd,ook nog een achterspatbordje besteld bij ali die was het goedkoopste dit komt nog volgend jaar Daar bij nat weer de hele achterkant vies wordt,en dit met het spatbord veel minder is.
 
Laatst bewerkt:
IMG_20211231_144511.jpg
IMG_20211231_144511.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan