Honda 900 Hornet topic!!!

Brians CB900

MF'er
1 mei 2004
166
0
zeeland
Is het niet eens tijd voor een topic met alleen de
900 Hornet?

Met deze motor is zoveel te doen, hier kunnen we onze tips en trucs uitwisselen.
En natuurlijk onze pics posten!

Ben benieuwd naar de reacties van andere 900 Hornet rijders! :} :} :} :} :}
 
Is het "gewone" Hornettopic niet goed genoeg ofzo? :+

Maarreh, heb je 'm nog steeds niet verkocht? O-)
 
Is het niet eens tijd voor een topic met alleen de
900 Hornet?

Vind ik ook! Ik heb het zoeken in die andere oneindig lang lijkende topics opgegeven: het gaat bijna altijd over de 600 !!! -O-

Ik heb geen Hornet 900 maar dat zou kunnen veranderen daar het hoofdstuk sportmotoren voor mij definitief voorbij lijkt. En na veel lezen op internet, blijven de CB900 en de SV1000N over als mogelijkheden voor de toekomst.
 
Vind ik ook! Ik heb het zoeken in die andere oneindig lang lijkende topics opgegeven: het gaat bijna altijd over de 600 !!! -O-

Ik heb geen Hornet 900 maar dat zou kunnen veranderen daar het hoofdstuk sportmotoren voor mij definitief voorbij lijkt. En na veel lezen op internet, blijven de CB900 en de SV1000N over als mogelijkheden voor de toekomst.

Klopt helemaal, altijd als je 900 info zoekt blijkt het toch weer over
de 600 te gaan. En heel veel 900 rijders zijn er niet op het forum
dus we kunnen elkaar beter hier treffen toch?
 
--- :Y ---900!!!! Loopt als en raket. is zuinig. voorduurend wielies :}
Koppel, oogt mooi *D stuurd als een scheermes :9~ maarja dan moet je
wel alles goed afstemmen :] :+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Dames, Heren,..HULDE ga zo door.Ik heb de mijne nu bijna een jaar en ben er erg tevreden over. wil wel nog een paar dingen veranderen. ben op zoek naar mooie spiegels en knippers. vandaag bij molenaar motors geweest en iets gezien van RIZOMA . ERG MOOI :9~ ,maar duur. heeft iemand een mooi alternatief? zoek iets wat kleiner is maar waarmee nog wel iets te zien is naar achteren. groeten CBers :W
 
een afscheidingsbeweging: MUITERIJ! :(
_O-

maar vindt het eigenlijk wel vreemd dat dit topic er nog niet was. een 900 is toch anders.

KH: rizoma en alternatief? gewoon af en toe iets kopen zoals ik doe, doet het minder pijn in je portemonnee.. O-)
 
Dames, Heren,..HULDE ga zo door.Ik heb de mijne nu bijna een jaar en ben er erg tevreden over. wil wel nog een paar dingen veranderen. ben op zoek naar mooie spiegels en knippers. vandaag bij molenaar motors geweest en iets gezien van RIZOMA . ERG MOOI :9~ ,maar duur. heeft iemand een mooi alternatief? zoek iets wat kleiner is maar waarmee nog wel iets te zien is naar achteren. groeten CBers :W

Heb zelf wel voor Rizoma gekozen, erg goed zicht in erg kleine spiegels. Maar wel veel te duur! Er is een firma die het na wil gaan maken voor de helft van de prijs maar daar heb ik verder niets meer van gehoord.
 
welke heb jij van Rizoma,? Brian?? Molenaar heeft niets op voorraad en ik vind het moeilijk kiezen vanaf een plaatje. Weet je ook een dealer die wel wat kan laten zien??(liefst in het midden van het land.)Groeten KH
 
Goedhart motoren in bodegraven,
de vorige keer dat ik daar was hadden ze wel wat rizoma spiegels liggen maar ook niet heel veel.
 
welke heb jij van Rizoma,? Brian?? Molenaar heeft niets op voorraad en ik vind het moeilijk kiezen vanaf een plaatje. Weet je ook een dealer die wel wat kan laten zien??(liefst in het midden van het land.)Groeten KH

Ik weet niet meer precies welke ik heb, zal ik even op moeten zoeken voor de exacte naam. Geloof alleen niet dat hij er nog is. Zal binnenkort ff een leuke foto serie maken als ik tijd heb. We hebben meer foto's nodig in het topic!! *O* *O* *O* *O* *O* 8-)
 
Dames, Heren,..HULDE ga zo door.Ik heb de mijne nu bijna een jaar en ben er erg tevreden over. wil wel nog een paar dingen veranderen. ben op zoek naar mooie spiegels en knippers. vandaag bij molenaar motors geweest en iets gezien van RIZOMA . ERG MOOI :9~ ,maar duur. heeft iemand een mooi alternatief? zoek iets wat kleiner is maar waarmee nog wel iets te zien is naar achteren. groeten CBers :W

Rizoma erg mooi, duur en snel naar zijn gootje!!

Mijn valdoppen vliegen er steeds af..nu 2e kwijt..en bestellen moet via Duitsland.. B| Duurt ff dus! :N :N
Er zijn mooiere en duurzamere spulletjes voor minder denk zo :Y :W
 
Ze noemen het niet voor niets valdoppen.
Rizoma erg mooi, duur en snel naar zijn gootje!!

Mijn valdoppen vliegen er steeds af..nu 2e kwijt..en bestellen moet via Duitsland.. B| Duurt ff dus! :N :N
Er zijn mooiere en duurzamere spulletjes voor minder denk zo :Y :W
:+
 
Rizoma erg mooi, duur en snel naar zijn gootje!!

Mijn valdoppen vliegen er steeds af..nu 2e kwijt..en bestellen moet via Duitsland.. B| Duurt ff dus! :N :N
Er zijn mooiere en duurzamere spulletjes voor minder denk zo :Y :W

carpimoto.com

heb zelf ook valdoppen van rizoma.. nog geen last gehad met dat er af vallen.
 
carpimoto.com

heb zelf ook valdoppen van rizoma.. nog geen last gehad met dat er af vallen.

Nou, zowel Kato als ik zijn er verschillende verloren...nu van dat gastape om de schroefdraad en dat helpt! :Y

Mijn spiegeltjes ook van Rizoma en das mooi spul!! Alleen lastig met bestellen via Arie Molenaar :? Was erg moeilijk om beide spiegels mat te krijgen.. :N Reed half jaar met 1 matte en 1 glanzende omdat ze verkeerd geleverd hadden B| en nu maar twee glanzende omdat het niet meer te bestellen is...gedoe dus!! :r

Maarreh...hoorde van Greyhorn dat er op de feestdag bij AM toch iets van een stand (of bestelboeken..ofzo)van Rizoma stond... *D misschien is er nog hoop dat mijn 2e valdop snel komt O-) en dan niet meer 'valt' _O-
 
Ik heb geen Hornet 900 maar dat zou kunnen veranderen daar het hoofdstuk sportmotoren voor mij definitief voorbij lijkt. En na veel lezen op internet, blijven de CB900 en de SV1000N over als mogelijkheden voor de toekomst.

Kijk, jij zegt precies wat ik denk! Ik heb nu een 17 jaar oude Honda Hawk (650cc Vtwin) en wil wel eens wat meer betrouwbaarheid, want aan de Hawk is altijd wel iets dat het niet doet of nu eindelijk eens vervangen moet worden. Nu is het electrische gedeelte aan de beurt en is de maat vol.

Ergens in januari/februari ga ik dus zoeken naar een leuke vervanger. Wat ik absoluut niet kwijt wil raken is het lichtvoetige van de Hawk. Gooien en smijten. Wat is echter extra wil is vermogen, koppel en comfort voor op vakantie. Een Hornet 900 vind ik echt een heel erg lekker ding om te zien, mooier nog dan de 600 waar ik ook naar keek (ok, behalve de 600 model 2005, want die is net weer een tikkie mooier met die UPSD). ZOals jullie kunnen lezen een warrig verhaal en ik weet dan ook nog niet zo goed wat ik wil. Proefrijden wordt het dus...
 
Nou, zowel Kato als ik zijn er verschillende verloren...nu van dat gastape om de schroefdraad en dat helpt! :Y

Maarreh...hoorde van Greyhorn dat er op de feestdag bij AM toch iets van een stand (of bestelboeken..ofzo)van Rizoma stond... *D misschien is er nog hoop dat mijn 2e valdop snel komt O-) en dan niet meer 'valt' _O-

Gewoon niet vallen, dan heb je ze ook niet nodig......
O-)
 
Troost je beautie ik ben der ook een kwijt. |(

is gewoon afgebroken of der af geschopt.
ik had ze nog twee dagen van tevoren gepoets en niks gezien van een scheur.
beetje raar: maarja moet maar nieuwe kopen. de mijne waren van mettisse.



'( biertje :+ aahhhh dat verzacht de pijn :W
 
Wie van jullie heeft er eigenlijk allemaal gekozen voor open uitlaten, K&N filter en een twee tanden groter achtertandwiel?

Mijn ervaringen hiermee zijn echt geweldig!!

Moet nodig eens naar de testbank!
 
Dat zeg ik toch!!!!!!!! 900.
Met 2 tandjes meer open pijpje filtertje.
Nu kun je in zen twee met 100 kmh een wielie maken en doorgaan tot
zover je ku ku ku kunt
:9
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan