Honda ADV 350

misschien gekke vraag, ik weet waarom, maar hebben jullie ook de "check" stift strepen op jullie brommer?

1658518278640.png

1658518393213.png

hier ook best vaag dat er een "gewone" slangklem zit

1658518459611.png
 
Jep.. geel wit groen.. t zit er vol mee.. maar niet zodanig dat je eraan kunt zien of iets los is gelopen.. soms zit het alleen op de boutkop.. ik denk dat het ter controle is dat de bevestiging is aangehaald tijdens montage.. zoiets..
 
denk dat ze dit doen in de eerste serie als final check, quality control, daarom mijn vraag hoeveel van de eerste serie deze check heeft.
doen ze het bij de eerste 100 200 1000?
ze starten wel een nieuwe productielijn.

vindt alleen de plekken waar ik ze zie op erg vage plekken, zoals het achterlicht. lijkt me een supplier onderdeel.
heb het iig niet gezien met latere release voertuigen, iig niet op zoveel plekken.
 
Laatst bewerkt:
zeker gezien rondom de waterpomp, even terug hebben we al gelezen dat er een garantieclaim heeft plaatsgevonden.....

wat ik ook denk, is dat dit de Achilleshiel is van de adv350

#aluminium hoedje af
 
Laatst bewerkt:
zeker gezien rondom de waterpomp, even terug hebben we al gelezen dat er een garantieclaim heeft plaatsgevonden.....

wat ik ook denk, is dat dit de Achilleshiel is van de adv350

#aluminium hoedje af
Waterpomp was bij mij , maar dat vermelden ze niet in het artikel 😇😂🤣 Op Italiaanse forum ook een geval 😉
 
Ik vind dat schermpje wel jammer.. als je ziet hoe die van de 750 eruit ziet is dit wel ff minder.. vooral dattie zo klein is.. die enorme plastic rand rondom hadden ze best wel kleiner mogen maken..

750 display;
52DF02E9-EF6A-4926-80DC-34F7EBD8B107.jpeg
 
Ik vind dat schermpje wel jammer.. als je ziet hoe die van de 750 eruit ziet is dit wel ff minder.. vooral dattie zo klein is.. die enorme plastic rand rondom hadden ze best wel kleiner mogen maken..

750 display;
Bekijk bijlage 1786308
vind de prijs ook jammer, had best wel 10k kleiner gemogen, dan had ik ook een X-ADV gehaald......

...mompelt iets met appels en peren..... niet mis met het scherm imo.

ben van mening dat voor 7,5k honda hier een zeer complete en rijk uitgeruste machine heeft neer gezet, zeker gezien wat de concurrentie aanbied, een beetje zoals de NSX maar dan de poor people's versie op 2 wielen, en dan compleet anders, oftewel heeft er niets mee te maken.......:+
 
Laatst bewerkt:
1659437133053.png
1659437159392.png


ook maar voor de wrs gegaan

1e bevindingen:

in lage positie raakt het scherm het display
spiegels en "crash guards" passen net
in de vrije positie van die 2 gaat m'n knie er net niet onderdoor bij complete uitslag......

maar met 10mm rubbers, bij de bovenste bevestigingspunten, zijn alle "issues"op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even met bovenstaand schermpje gereden.
Wat opvalt: Weinig tot geen wind-buffeting rondom de helm. Ik kijk er met mijn 1.85 net mooi overheen waarbij de wind over mijn helm heen lijkt te worden geleid.

Overdag kan ik er goed doorheen kijken, geen idee hoe dat in het donker is.

Klein minpuntje: het ruitje vervormt een klein beetje het beeld. Ik kijk er overheen dus merk ik er niks van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan