Honda ADV 350

Als je nu besteld dan gelden de huidige catalogusprijzen.
Volgens de verkoper niet aangezien de scooter volgend jaar pas word geleverd (België)
Ook volgens de verkoper zou de duurdere African Twin al een 500€ duurder worden
We zien wel wat het word en misschien toch maar de komende auto/motor salons afwachten
 
Volgens de verkoper niet aangezien de scooter volgend jaar pas word geleverd (België)
Ook volgens de verkoper zou de duurdere African Twin al een 500€ duurder worden
We zien wel wat het word en misschien toch maar de komende auto/motor salons afwachten
Vreemd, misschien mag ik het niet vergelijken maar ik heb zonnepanelen gekocht, levering 2023 maar wel voor een vaste prijs. Het bedrijf dat ze installeerde heeft de panelen ingekocht, ook tegen een vaste prijs. Zo hoort het ook anders wordt zo’n transactie een rad van fortuin.
 
ik denk dat het komt omdat er geen modellen Bj 2022 meer worden geleverd en dan zitten we automatisch met modellen 2023, ook al gaat daar buiten de prijs geen verschil zijn.
 
Zijn jullie nog tevreden met de huidige kleur en t model.
De mijne is blijkbaar totall loss na mijn ongeluk,en twijfel of ik nog een grijze bestel en een nieuwe..
Herstel gaat enkele maanden duren,verwacht dit jaar niets meer als ik eerlijk ben.
 
Zijn jullie nog tevreden met de huidige kleur en t model.
De mijne is blijkbaar totall loss na mijn ongeluk,en twijfel of ik nog een grijze bestel en een nieuwe..
Herstel gaat enkele maanden duren,verwacht dit jaar niets meer als ik eerlijk ben.
Ik ben inmiddels meer tevreden met de ADV. Ik heb vorig jaar op een Forza 350 gereden en ondanks enkele bedenkingen heb ik dit jaar voor de ADV gekozen. Gaande weg ben ik de ADV toch gaan waarderen en ik zou nu niet weer voor een Forza kiezen. Ik was bang dat ik het elektrische scherm van de Forza zou missen maar het schermpje van de ADV functioneert in praktijk een stuk beter. Wel vind ik dat de uitrusting van de ADV magertjes is. Bijvoorbeeld het ontbreken van een temperatuurmeter ( juist in deze warme zomer), het wegbezuinigen van de elektrische afsluiting van het handschoenenvakje en het ontbreken van instelbare achtervering. Maar wie weet, misschien probeer ik volgend jaar een Xmax 300.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rmc
Achtervering is voor mij goed, de voorkant is voor mij belangrijker dat die instelbaar is. Ben nog geen cartridges tegengekomen, maar dat komt wel goed. En die temp meter, zet 'm dan in een dashboard app op de phone.... goedkoper kan haast niet honda!
 
Iemand al eens de koplamphoogte gesteld .Schijn de vliegtuigen uit de lucht en heb veel knipperde vrienden s'avonds 😇. Hier een filmpje maar versta er geen woord van en kan die 2 stelpunten niet vinden 🤬🤬
 
Iemand al eens de koplamphoogte gesteld .Schijn de vliegtuigen uit de lucht en heb veel knipperde vrienden s'avonds 😇. Hier een filmpje maar versta er geen woord van en kan die 2 stelpunten niet vinden 🤬🤬
Tandwieletje rechtsboven, in de video dus, ondertiteling en dan automatisch vertalen in engels aanzetten
 
@Disaster-Master , ja , dat tandwieltje was mij duidelijk. Alleen ik kan het niet vinden op die plek . Volgende keer maar weer eens op de grond duiken buiten met wat meer licht . Ps, thx voor de vertalings uitleg bij YouTube, want die wist ik niet 👍
 
Zo , de eerste 10.000km staan erop 🛵🛵🥳🥳 ( en de eerste stortbuien ook 🌫🌧🌪🌊🤣😂)
 

Bijlagen

  • 20220924_161954.jpg
    20220924_161954.jpg
    267,7 KB · Weergaven: 39
Zo , de eerste 3.000km staan erop......

(dikke knipoog naar finster)

de ADV bevalt prima, zeer prima, op 1 ding na.....

en dat is het tanken. wat een slecht ontwerp is dat zeg.
 
Zo , de eerste 3.000km staan erop......

(dikke knipoog naar finster)

de ADV bevalt prima, zeer prima, op 1 ding na.....

en dat is het tanken. wat een slecht ontwerp is dat zeg.
Ja , wie dat tankhole heeft heeft ontworpen moeten ze direct de laan uitsturen. Wat een gekloot om niet te knoeien . 🤬🤬🤬
 
Wat is er anders aan dan bij de ADV-750.. ?
Bij de 750 vind ik het onhandig dat ik de dop niet kwijt kan tijdens het tanken.. bij de SH-300 zat daar een mooie uitsparing (met een gaatje erin zelfs) om de dop te parkeren tijdens het tanken.. de 750 heeft dat niet..

maar wat is er anders bij de 350..?
 
Ahja zeg.. ik zie het nu ja...
Nou.. eerst maar flink de benzine tuit uitschudden naast de motor dan voordat je gaat tanken.. er komt altijd wel nog wat uit van de voorganger.. en dan bij het terughalen ook aftikken ?

Schermafbeelding 2022-10-03 163429.png
 
beste oplossing voor mij (met een jerrican) is een hevelpomp

en dan nog zie je niet hoe vol de tank is, deze loopt taps op waardoor deze "in 1x vol zit"
1664808035256.png
 
Wat is er anders aan dan bij de ADV-750.. ?
Bij de 750 vind ik het onhandig dat ik de dop niet kwijt kan tijdens het tanken.. bij de SH-300 zat daar een mooie uitsparing (met een gaatje erin zelfs) om de dop te parkeren tijdens het tanken.. de 750 heeft dat niet..

maar wat is er anders bij de 350..?
HAHA adv is "beter" heeft wel een plek voor de dop, die je dan tijdens het tanken lekker onder kan kliederen... :+
 
HAHA adv is "beter" heeft wel een plek voor de dop, die je dan tijdens het tanken lekker onder kan kliederen... :+
De ADV 350 heeft direct boven de tankdop ook een uitsparing om de dop te parkeren tijdens het tanken. Het tanken gaat best wel goed zolang je er de tijd voor neemt. Heb je haast dan wordt het een smeerboel.
 
Banden, wat is jullie ervaring met de geleverde banden bij de motor?

Vandaag in de regen goeie grip! Ik ben er blij mee.
 
De Metzelers zijn erg goed. Het grove profiel past ook goed bij het beeld van een ADV motor/scooter. Ga je echt plat door de bochten dan voel het grove profiel van de banden wel. Aangezien ik nooit onverhard rijd met m’n ADV vervang ik de Metzelers, als ze versleten zijn, door Pirelli- of Michelin banden. Hoewel, meestal rijd ik maar één seizoen op mijn motor of scooter en dan hoef je geen banden te wisselen.
 
@finster hoe ervaar jij de banden na 10k?
denk dat jij het beste antwoord hier op kan geven....

Ik ben van mening dat de originele metzelers goed uitkomen op de ADV.
Mij bevallen ze wel iig, en dan zit ik tegen 4k km's aan te hikken, ongeacht het weer en wegdek.


Valt me wel op, dat ze niet te bestellen zijn, bij de reguliere online bandenboerensites.
 
Terug
Bovenaan Onderaan