Honda ADV 350

De NSS350 ofwel de Honda Forza 350 geeft ook precies 51 rijen (stuks) aan. Wel heel toevallig dat de aantallen overeen komen.
 
Nog iemand die iets vloeistof ziet komen uit het overloop gaatje bij de waterpomp ( net pas effe goed gekeken 😇😇) ? 🤔🤔Ben ik niet gewend van Honda ..
 

Bijlagen

  • 20220507_112846.jpg
    20220507_112846.jpg
    104,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
1000km beurt is alleen de inloop olie vervangen en een nieuw oliefilter, globaal wordt er nog naar de motor gekeken (of alles nog wel vast zit) dan heb je het echt wel gehad.
 
Dag Harry. Wil je iets zeggen over deze 1000 km beurt? ( wat gedaan, nog bijzonderheden te melden, kosten, inrijden nu voorbij, ervaringen )?
Wat Joostst ook schrijft. Er is alleen olie ververst en oliefilter vervangen. Verder geen bijzonderheden. Inrijden is voorbij. Let er wel op dat het "oilchange" lampje en steeksleuteltje in het display gereset moeten worden. Was bij mij niet gedaan. Kun je zelf doen. Staat beschreven in de PDF manual pagina 34-35.
 
Vanmorgen gewassen de scooter,en net even lekker gereden. Rondje Zeeland gedaan.
De vliegen eraf gehaald,en even in de was gezet.
Blinkt weer netjes,vind t echt een mooie kleur.
 

Bijlagen

  • 20220508_161310.jpg
    20220508_161310.jpg
    349,3 KB · Weergaven: 41
  • 20220508_161343.jpg
    20220508_161343.jpg
    364 KB · Weergaven: 42
Netjes Bulletje, nog wel even het Motoport stickertje van het voorspatbordje verwijderen. :+
 
Nog niet zo veel kilometers gereden daar ik graag het eerste onderhoud wou laten samenvallen met het installeren van de handvatverwarming en topkoffer. Normaal mag hij op 30 mei binnen dus we zullen zien.

Voorlopig nog geen mankementjes ontdekt bij het inrijden, hopelijk blijft het zo. Enige opmerking tot dusver is dat de remmen echt wel straffer mogen maar misschien dat de blokjes nog ingeremt moeten worden.
 
300km pas,

nog 2 maanden in het buitenland aan het werk daarna maar eens hoe die het volhoud op een weekend trip richting de eifel.
Ben ook benieuwd of er nog mooie crash bars of andere accessories komen.
 
Iemand ook al problemen gehad met de afstandbediening dat ie niet werkte.
Heb t zondagmiddag gehad,beide afstandbedieningen.
Na 15 min werkte t weer,en de schakelaar ging weer zoals t hoort.
Sindsdien geen problemen gehad ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan