Honda ADV 350

Eindelijk ook de eerste 1000km gehad en zijn beurt laten doen. Prijs viel mij zeker mee.

Nu nog wachten of er nog mooie accessoires komen komend jaar.
 
Heeft iemand de radiateurventilator wel eens horen draaien? hoor hem de laatste tijd zelf bijna na elke rit en het blok is behoorlijk warm.
Door het ontbreken van een koelvloeistoftemperatuurmeter valt er ook niet te zien of hij overhit is, koelvloeistofpeil is wel in orde.
7000 km gelopen nu.
 
Ik heb de laatste weken de ventilator wel eens horen loeien, meestal maar kort. De temperatuurmeter is op de ADV wegbezuinigd, jammer!
 
Heeft iemand de radiateurventilator wel eens horen draaien? hoor hem de laatste tijd zelf bijna na elke rit en het blok is behoorlijk warm.
Door het ontbreken van een koelvloeistoftemperatuurmeter valt er ook niet te zien of hij overhit is, koelvloeistofpeil is wel in orde.
7000 km gelopen nu.

Ik heb hem niet gehoord ondanks de hitte.
 
Bij mijn Beverly slaat die ook bij de hoge temperaturen die we hebben gehad enkel aan als ik wat langere tijd moet stilstaan, wachten aan een overweg bijvoorbeeld, of als ik langere tijd aan een slakkegangetje, 30 of minder, moet bewegen, bijvoorbeeld als ik in een stad achter enkele wagens terecht kom in een zogenaamde fietsstraat waar je geen fietser mag inhalen.
Daarbuiten gaat die nooit aan.

De Beverly heeft een temperatuurmeter, een nuttig instrument, veel nuttiger dan een toerenteller bij een motorfiets met een vario volgens mij.
Staat na een km of zo rijden net onder 90 en gaat de naald net boven 90 dan slaat de fan aan.
Draait maar kort. Een minuutje of zo en dan is de naald weer onder de 90.

Ik ben altijd wel gerustgesteld als ie ook effectief aanslaat. Ik zit niet te wachten op een overkokende motor.
 
Wat ik storender vindt is dat er geen "full throtlle" meter op zit, waneer is de ADV op temp?

Neem aan dat, aangezien deze ook in azie geleverd worden, dat we ons niet druk hoeven te maken met ons europees klimaat met heet lopen.
 
in m'n auto zit er ook een, gewoon lampje die uitgaat wanneer bedrijftemp bereikt is, dan kan je "full throttle" :+
 
Zo , even met de ADV350 naar de Vogezen. Heerlijk ding om hier door de bochten te sturen 🛵🏍
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1661174869520.jpg
    FB_IMG_1661174869520.jpg
    102,2 KB · Weergaven: 50
  • FB_IMG_1661174861338.jpg
    FB_IMG_1661174861338.jpg
    100,7 KB · Weergaven: 47
Vrijdag ongeluk gehad met de adv.
Hij staat nog bij t bergingsbedrijf en ik nog in t ziekenhuis.
Ben met ruim 110 km per uur op een autoambulance geknald,die practisch stil stond.
Weet nog niet hoe of wat,maar gezien de klap denk k dat ie Total loss is.
Ik wordt woensdag geopereerd,en voor de rest herstel van de klap op mijn borst en alles.
Denk dat t het einde is voor mij ivm adv rijden.
 
wooooo… heftig man… tja.. hoe kun je dat missen zeggen ze dan?
zelf een keer achterin met de SV in een remmende volvo geparkeerd; dat zag ik niet omdat ik een motorrijder begroete aan de andere kant.. en een keer pats boem kwam er uit een uitrit een scooter op de rijbaan waar ik met dezelfde SV bovenop geklapt ben.. dat heeft wel zn sporen na gelaten. Is inmiddels 9 jaar terug. Kan mn linker arm niet meer volledig strekken, en heb met 2 armen tegelijk voor 4 weken in het gips gezeten; linker elkeboog uit de kom + breuk en rechter hand gebroken.. dus tja…. I feel your pain dude.. succes. Hopelijk kom je er ongeschonden af.. de ADV..? Ja. Balen. Das maar materiele schade. Vervangbaar. Jij bent dat niet. Sterkte.
 
Laatst bewerkt:
Oefff, naar om te horen Bulletje.
Zo te lezen zal het een klap geweest zijn...
We lezen de voortgang hier wel.
Sterkte met je herstel.
 
is het nog te vroeg om de kleuren en prijzen voor 2023 te weten te komen?
Ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen maar het zal dan zeker de 2023 prijs worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan