Honda ADV 350

@Rmc , banden zijn perfect voor deze scooter. Zowel wegligging als slijtage . Denk dat ze zeker 15.000km meegaan . Heb nog genoeg profiel over , alleen die slingerstreep achter is bijna weg
 

Bijlagen

  • 20221016_144924.jpg
    20221016_144924.jpg
    338,9 KB · Weergaven: 39
  • Leuk
Waarderingen: Rmc
1665939857974.png



zoiets?

(ketting ziet er ook goed uit btw, vooral hoe die de uitlaat gaat doorzagen)
 
Ik ben dus ontzettend geïnteresseerd in de ADV350, ben al meerdere dealers af gegaan (omgeving Groningen) voor een proefrit of tenminste even proefzitten. Maar hij is blijkbaar zeer populair: nergens te vinden! Hoe hebben jullie dat gedaan?! Ik ga niet iets kopen/bestellen zonder dat ik weet of ik er überhaupt wel goed op kan zitten...
 
Wij waren er op tijd bij ;)

Hier staat er eentje:
Ja precies. Dit is bijvoorbeeld een splinternieuwe dus ik neem aan dat ze daar geen proefritjes mee doen? Het is bovendien een rode dus stel dat ik 'm top vind rijden dan zou ik liever een andere kleur bestellen (wat langere levertijd vind ik prima). Heb jij zelf eerst ergens proefgereden?
 
Denk ook niet dat een proefrit mogelijk is. Heb ik destijds ook niet kunnen doen. (wellicht zoals de meeste hier)
Je zou kunnen wachten tot begin volgend jaar als ze weer geleverd worden.
Zullen mogelijk dan ook weer duurder worden zoals elk jaar.
 
Daar was ik al bang voor. Hoe lang zijn jullie? Ik ben 1.92m en kies m'n motoren uit op comfort met m'n lengte ;). Heb laatst op de BMW C400GT gezeten en dat dat top. Vind 'm alleen erg duur. Hoe zit je als lang persoon op de ADV?
 
Ik ben 1.80 en zit prima. Er was iemand hier die de ADV 350 achteraf niet lekker vond zitten en heeft hem weer verkocht. (blader maar terug)
 
Daar was ik al bang voor. Hoe lang zijn jullie? Ik ben 1.92m en kies m'n motoren uit op comfort met m'n lengte ;). Heb laatst op de BMW C400GT gezeten en dat dat top. Vind 'm alleen erg duur. Hoe zit je als lang persoon op de ADV?
Ja, daarom kocht ook ik uiteindelijk de BMW C400GT .… ook de YAMAHA XMax is te krap voor mijn 1,92 m .
 
Ik ben 1.80 en zit prima. Er was iemand hier die de ADV 350 achteraf niet lekker vond zitten en heeft hem weer verkocht. (blader maar terug)
Deze heb ik toen gekocht (1,97) en dat gaat prima. Het niet "lekker" zitten was trouwens het naar voren schuiven op het zadel bij drempels en remmen. Ik herken dit ook wel een beetje maar ervaar dat niet als storend.

Maar ik vermoed dat als je een lichte scooter/motor wil je altijd moet behelpen met een langere lichaamslengte.
 
Probeer dan eentje vanaf model jaar 2021 te scoren , die dus geen last meer heeft van een paar vervelende kwaaltjes, zoals stilvallen bij traag rijden .
Vanaf Euro5 heeft men onderhuids heel wat verbeteringen aangebracht.

Ook Honda is niet feilloos, maar een pas gelezen test door Touring België ( te vergelijken met de ANWB) van de drie 350 modellen was wel erg enthousiast ..
 
Ik heb op een Xmax 300 gezeten, een 350 ADV en een 750 X-ADV. De Xmax en de 350 waren voor mij echt veel te klein, kwam bij beide scooters meteen met mijn knieën tegen het stuur. De 750 zat opvallend ruim, terwijl ik had gelezen dat ie niet geschikt was voor langere mensen. Ik ben trouwens 1.97m.
 
Ik heb op een Xmax 300 gezeten, een 350 ADV en een 750 X-ADV. De Xmax en de 350 waren voor mij echt veel te klein, kwam bij beide scooters meteen met mijn knieën tegen het stuur. De 750 zat opvallend ruim, terwijl ik had gelezen dat ie niet geschikt was voor langere mensen. Ik ben trouwens 1.97m.
met steppies erop zéker :Y
 
Ik ben dus ontzettend geïnteresseerd in de ADV350, ben al meerdere dealers af gegaan (omgeving Groningen) voor een proefrit of tenminste even proefzitten. Maar hij is blijkbaar zeer populair: nergens te vinden! Hoe hebben jullie dat gedaan?! Ik ga niet iets kopen/bestellen zonder dat ik weet of ik er überhaupt wel goed op kan zitten...
Selling in Amsterdam had er eentje staan, daar heb ik toen een proefrit op gemaakt. Even bellen of ze hem nog hebben.
 
het is hier maar stil, zijn deze scooters dan zo goed dat er verder niets over te vertellen valt of zijn er zo weinig in het verkeer?
Als alles volgens plan verloopt ga ik morgen of volgende week eentje kopen.
Ik weet een dealer die er enkele in stock heeft (model 2022 en aan die prijs) dus dan moet ik niet lang wachten.
Want voor de modellen 2023 was de voorziene levering in week 44

Alvast weer enkel vraagjes
heeft er al iemand een ander/hoger/groter windscherm geplaatst?
Ik wil mijn GPS zumo plaatsten maar wil een aansluiting die enkel voeding heeft als het contact aanstaat
Wie heeft en hoe er eentje aangesloten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan