Honda Africa Twin RD03 1989 XRV 650

Shackle

Rookie
21 apr 2006
17
0
Oude Bildtzijl
Goedendag allemaal,

Bij deze biedt ik mijn AT uit 1989 aan ivm het er niet meer aan toe komen om erop weg te gaan.

Het is een puntgave RD03 uit 1989 met 56.000km Motorisch perfect en onlangs nog grote beurt gehad(maand geleden en sindsdien niet meer gereden) Daarbij alle filters vervangen, olie ervangen, bougies nieuw, kleppen gesteld, nieuwe koppelingsplaten en veren gemonteerd etc... Ook ligt een nieuwe kettingset met tandwielen klaar om er nog op te gaan maar ook hier ben ik nog niet toe gekomen. Banden zijn nog 85-90% goed.

Motor is door mij gebruikt voor woon-werk verkeer en heeft vooral langere stukken achtereen gereden. Ivm ander werk rijdt ik nu louter nog in een koekblik rond...

Inmiddels zit er ook een verhoogde uit op maar die zie je nog niet op de foto.





Motor staat in het noorden van Nederland, zo'n 20km van Leeuwarden.

Alleen serieuze mensen graag reageren! Prijs is overeen te komen. Indien gewenst kunnen meer en grotere foto's gemailed worden.

Graag bellen na 18:30 op: of mailen op:

MOTOR IS VANDAAG 27-8-2006 VERKOCHT DUS GEEN ZIN MEER OM TE REAGEREN!

Mvrgr.



Bijlage: mf-2.JPG
 
Laatst bewerkt:
hoi ik was wel nieuwsgierig wat je er voor vraagt zit zelf te twijfelen of ik zoiets voor winterdag woon werk verkeer moet aanschaffen :Y :Y
 
Hallo Systreme,

Gezien de algemene staat en het grote onderhoud net uitgevoerd lijkt mij een vraagprijs van €2500,- redelijk.

Deze motor is geschikt voor zomer en winter. Na al die jaren nog geen enkel spoor van pekel oid. Ook zit je comfortabel en beschut achter de verhoogde ruit. Ook de kapjes voor de handen bieden bescherming tegen directe rijwind.

Voor meer info of extra foto's graag je mail adres even doorgeven...

Groet,

Gerben
 
Hallo Systreme,

Gezien de algemene staat en het grote onderhoud net uitgevoerd lijkt mij een vraagprijs van €2500,- redelijk.

Deze motor is geschikt voor zomer en winter. Na al die jaren nog geen enkel spoor van pekel oid. Ook zit je comfortabel en beschut achter de verhoogde ruit. Ook de kapjes voor de handen bieden bescherming tegen directe rijwind.

Voor meer info of extra foto's graag je mail adres even doorgeven...

Groet,

Gerben


is die E 2.500,-- een vaste prijs? mijn budget is E 1.900,-- heeft het dan zin om te komen kijken?
 
€1900,- lijkt me echt een beetje aan de te lage kant. De €2500 is vraagprijs maar om er dan gelijk €600 af te doen? Is toch een dikke 1200 gulden.

Neemt niet weg dat je altijd langs mag komen en er valt echt wel te onderhandelen...
 
€1900,- lijkt me echt een beetje aan de te lage kant. De €2500 is vraagprijs maar om er dan gelijk €600 af te doen? Is toch een dikke 1200 gulden.

Neemt niet weg dat je altijd langs mag komen en er valt echt wel te onderhandelen...

En 2500 euro is toch een dikke 5500 gulden.. Ik vind het echt enorm duur geprijst deze fiets. 1989 is 17 jaar oud met 56k op de teller! Volgens mij is zo'n apparaat particulier niet meer dan 1500 euro waard, of zie ik dat nou verkeerd?
 
En 2500 euro is toch een dikke 5500 gulden.. Ik vind het echt enorm duur geprijst deze fiets. 1989 is 17 jaar oud met 56k op de teller! Volgens mij is zo'n apparaat particulier niet meer dan 1500 euro waard, of zie ik dat nou verkeerd?

dat zie je helemaal goed (2500,-) dat was de nieuwprijs toen
 
dat zie je helemaal goed (2500,-) dat was de nieuwprijs toen

En het is zo makkelijk om iemand af te zeiken... Als je ook maar enig speurwerk had gedaan ipv zo snel mogelijk een mening te hebben die op lucht is gebasseerd dan had je overal op internet 2e hands prijzen kunnen vinden en meer info over deze fiets.

Maar goed, genoeg woorden vuil gemaakt aan dit sneue gedoe, de motor is vandaag verkocht aan gelijk de eerste die kwam. De overige 4 geinteresseerden heb ik maar afgebeld...

De auteurs van bovenstaande 2 posts zullen het vast allemaal veel beter weten en alle geinteresseerden enorm dom om zoveel geld uit te geven voor een perfect onderhouden topfiets!

Rest mij nog te zeggen dat ik dit topic niet meer lees, als ik mij wil laten afzeiken doe ik dat wel als mij dit uitkomt. Wel jammer dat ook een hechte groep als motorrijders zich schuldig maakt aan dit gedrag. Had dit eigenlijk niet verwacht.

Groet aan alle echte motorrijders :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan